به گزارش ایرنا عباسعلی ملکی روز دوشنبه در گردهمایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به میزبانی بیمه سلامت افزود: شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار و در کنار آن جنگ روانی و رسانه ای ایجاب می کند که انتقال اطلاعات به درستی صورت گیرد تا رسانه های معاند فرصت شایعه سازی نداشته باشند.
وی بر تعامل جدی روابط عمومی با رسانه تاکید کرد و گفت: غول های رسانه ای جهان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام متحد شده اند لذا نیاز است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته به درستی منتقل شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: دستاوردهای نهادهای اجرایی در 40 سال از عمر انقلاب توسط روابط عمومی ها باید به صورت مستمر در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا مردم از این خدمات مطلع شوند.
وی ادامه داد: عملکرد میز خدمت نیز با توجه به تاکید شخص استاندار به صورت مستمر پایش می شود و دستگاه های ضعیف به وزارتخانه ها معرفی و دستگاه هایی که عملکرد مثبت داشته باشند در شورای اداری تقدیر می شوند.
ملکی با بیان اینکه 2 در هزار اعتبارات جاری دستگاه های اجرایی در اختیار روابط عمومی قرار می گیرد تصریح کرد: با این اعتبارات فعالیت روابط عمومی ها بیشتر نمود پیدا می کند که باید مدیران در تخصیص آن جدی تر وارد عمل شوند.
وی با اشاره به فعال شدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: دوره های آموزشی تخصصی موردنیاز روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی احصا می شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه سرمایه گذاری آموزشی برای روابط عمومی در کوتاه مدت برگشت پذیر است افزود: پس از احصای دوره های موردنیاز با هدف کارایی و بهبود جایگاه روابط عمومی، آموزش های جدید ارایه خواهد شد.
وی همدلی را رکن اساسی در انجام امور دانست و اظهار داشت: مسیرهای قبلی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی با سرعت بیشتر پیش می رود و از نظرات و ایده های صاحبنظران و فعالان این حوزه بهره می گیریم.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.