به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: وسعت 70 کیلومتری مرز مشترک درمیان با کشور افغانستان از امنیت کامل برخوردار بوده و با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کامل در مرزهای شهرستان برقرار است که دستیابی به این افتخار را مرهون همدلی، تعامل و همراهی مردم و مسئولان با مرزبانان می دانیم.
وی با بیان اینکه امنیت با تمامی زوایای زندگی بشری گره خورده و لازمه موفقیت در همه حوزه ها است گفت: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم نیز باید در برقراری امنیت اجتماعی با این نیروهای مخلص همکاری کنند.
فرماندار درمیان با تقدیر از مجاهدت های ایثارگرانه و خدمات شبانه روزی مرزبانان در شرایط سخت اظهار داشت: با مشاهد ناامنی در کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، سوریه و یمن باید بیشتر قدردان نعمت امنیت و شکرگزار خداوند متعال باشیم.
وی وجود مرز مشترک با افغانستان را یکی از ظرفیت های مهم شهرستان درمیان دانست که باید از این ظرفیت بزرگ در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی مردم با راه اندازی بازارچه گلورده استفاده شود.
بشیری زاده با بیان اینکه وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان و مردم در شهرستان وجود دارد گفت: مسئولان تمامی تلاش خود را در راستای حل مشکلات مردم بکار گیرند و باید با ارائه خدمات مطلوب به مردم از مهاجرت آنان جلوگیری شود چرا که با مهاجرت ها مرزها خالی از سکنه می شود و باید دولت برای حفظ امنیت این مناطق هزینه های بیشتری پرداخت کند.
در این آیین از خدمات سرهنگ محمود زال بیگی تقدیر و سرهنگ حسن دشتستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان درمیان معرفی شد.
درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد، اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.