به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی بخش ماژان شهرستان خوسف اظهار داشت: آنچه در توان داریم باید برای خدمت به مردم به میدان عمل آوریم.
وی ادامه داد: مردم در تمامی عرصه های 40 سال گذشته و زمان هایی که نیاز به پشتیبانی بوده همیشه مسئولان را حمایت کرده اند و اکنون وظیفه ماست در خدمت مردم باشیم.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید به جای اینکه درهای دفاتر را بسته و مردم را پشت درها نگه دارند درصدد رفع مشکلات آنها برآیند.
وی افزود: باید خودمان به سمت شهرستان ها برویم و با حضور بین مردم، مشکلات آنها را از نزدیک ببینیم و لمس کنیم، برای رفع مشکلات آنها بکوشیم و آنچه نیاز به پیگیری از مراکز دارد نیز در حد توان پیگیری کنیم.
فرماندار خوسف نیز گفت: بخش ماژان خوسف یکی از بزرگترین بخش های استان است و حدود 147 روستا و آبادی دارد.
محمد شفیعی ادامه داد: شهرستان خوسف داری معاون بسیار خوبی از جمله چهار معدن طلای شادان، خونیک، باقرآباد و قلعه زری، 2 معدن سنگ آهن بیشه و هیزه و معادن زیاد دیگری است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
وی به وضعیت گازرسانی شهرستان خوسف اشاره کرد و گفت: بین 10 تا 15 سال گذشته اکثر نقاط استان گازرسانی شده در حالیکه در این شهرستان فقط جمعیت بخش مرکزی از نعمت گاز برخوردار شده اند.
فرماندار خوسف بیان کرد: با اجرای پروژه گازرسانی به بخش ماژان و سایر روستاهای این شهرستان، معادن منطقه به عنوان یک زیرساخت در منطقه تحولات اساسی خواهد یافت و شاهد احداث کارخانجات و واحدهای تولیدی در این منطقه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه امروز با آغاز اجرای عملیات گازرسانی به بخش ماژان مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند افزود: این طرح مهم بعد از پیگیری های مکرر جز با پیگیری های استاندار و مدیرعامل شرکت گاز محقق نمی شد.
عملیات اجرایی گازرسانی به 38 روستای بخش ماژان شهرستان خوسف در پنجمین روز هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.