گزارش جی پلاس؛

بی‌ام‌‌ دبلیو مدل جدید Z4 را معرفی کرد + تصاویر

کمپانی خودروسازی BMW، جدیدترین نسل خودروی مدل Z4 را در نمایشگاه اتومبیل‌های قدیمی در کالیفرنیا معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، کمپانی BMW نسل جدید خودروهای خود را تحت عنوان Z4 در نمایشگاه اتومبیل‌های قدیمی Pebble Beach Concours d'Elegance معرفی کرد. در این نمایشگاه، خودروهای قبل از جنگ جهانی و خودروهای جدید به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

این خودرو برای دو سرنشین طراحی شده و در تعداد محدودی از آن برای مراسم معرفی تولید شده است. نخستین مدل Z4 M40i، تجهیزات پیچیده‌ای دارد و رنگ نارنجی متالیک یخی برای آن به کار رفته است. در این نمایشگاه، کانسپتی از مدل Z4 هم که در نمایشگاه پارسال معرفی شده بود، نمایش داده شده است.

محور این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که توزیع بار روی آن به صورت 50/ 50 تقسیم شده، محور چرخ‌ها فشرده بوده و رانندگی را لذت‌بخش می‌کند. مدل اولیه M40i با توجه به موتور قدرتمندی که روی آن به کار رفته، حدود 340 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

bmw-z4-pebble-beach-3

کمک فنرهایی که به طور الکترونیکی کنترل می‌شوند، سیستم ترمز خودروی اسپرت M و دیفرانسیل، پایداری خودروی Z4 را در جاده بر عهده دارند. شتاب مدل M Performance به گونه‌ای است که تنها در 4.6 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

bmw-z4-pebble-beach-2

در طراحی جدید BMW Z4 هم جلو پنجره مشبک و قدرت حرکت در مسافت‌های طولانی در نظر گرفته شده است که جزو ویژگی‌های معمول به کار رفته در این مدل محسوب می‌شود. چرخ‌های 19 اینچی، طراحی داخلی با استفاده از چرم مشکی، روشنایی محیطی، سیستم صوتی هارمن کاردون، لامپ‌های سقفی LED، نمایشگرهای تعبیه شده در داخل و فناوری شبکه‌ای جدید برای اتصال داخل خودرو از جمله ویژگی‌هایی است که برای این مدل جدید به کار رفته است.

bmw-z4-pebble-beach-5

bmw-z4-pebble-beach-6

دیدگاه تان را بنویسید