گزارش جی پلاس؛

لکسوس از خودروی هنری خود رونمایی می‌کند+تصاویر

بعد از کمپانی BMW که سال‌ها در معرفی خودروهای هنری معروف بود، این بار نوبت لکسوس رسیده تا مدل جدیدی از برند تجاری F را رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، خودروهای هنری یکی از علاقه‌مندی‌های دوستداران خودروست. لکسوس، آخر این هفته دهمین و همزمان با «مسابقات 24 ساعته سرعت Spa» سالگرد برند تجاری F را با رونمایی از خودروی هنری LFA جشن می‌گیرد. این خودرو توسط «پدرو هنریکس»، طراح پرتغالی به رنگ سفید و سیاه طراحی شده است.

3

او درباره طراحی این خودرو می‌گوید: «من در طراحی آن از ایده حضور سیال در زندگی امروزی الهام گرفتم، جایی که همه چیز مدام در حرکت‌اند و ایستا نگه داشتن آنها دشوار است. من با این سبک طراحی به دنبال رسیدن به احساسی درونی با کمک گرفتن از مواد دست‌ساز و خطوط مایع در عناصر به کار رفته در این خودرو بودم. با این کار امیدوارم که بتوانم احساسی را بیان کنم که طبق آن، شکل و شمایل خودرو نیازی به تفسیر نداشته باشد».

2

خطوط به کار رفته در طراحی خودروی هنری LFA در هر جایی جریان می‌یابد و هرگز متوقف نمی‌شود که نمادی از زندگی در حال پیشرفت است.

این خودرو با 563 اسب بخار قدرت، مجهز به موتور V10 و 412 کیلووات قدرت است و تنها در 3/7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید