دعوای مدیران استقلال و پرسپولیس درآستانه محرومیت ازآسیا

در شرایطی که از ابتدای تابستان مسئله برگزار شدن یا نشدن سوپرجام جنجال ساز شده بود، این ماجرا از روز گذشته با صحبت های مدیرعامل پرسپولیس و جواب همتای استقلالی اش وارد مرحله جدیدی شده است اما هیچکس توجه ندارد که تنها یک هفته به اولتمیاتوم کنفدراسیون آسیا به سرخابی ها بابت تعیین تکلیف بدهی ها باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و استقلال برنده های لیگ و جام حذفی قرار بود اواخر تیر ماه برگزار شود اما تاریخ این بازی اعتراض استقلالی ها را به دنبال داشت تا همین مسئله شروع یک جنجال طولانی باشد.

در جدیدترین اتفاقات پیرامون این موضوع، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته با انتقاد شدید نسبت به عدم شرکت استقلالی ها در سوپرجام در زمان مقرر، تا آنجا پیش رفت که بگوید «مگر خانه خاله است» که استقلالی ها هر موقع بخواهند بازی کنند و هر موقع بخواهند بازی نکنند. او همچنین تاکید کرد که جام قهرمانی سوپرجام باید به پرسپولیس تعلق بگیرد.

این صحبت ها خیلی زود واکنش مدیرعامل استقلال را به دنبال داشت. امیرحسین فتحی با غیرمنطقی خواندن صحبت های همتای خود در پرسپولیس تاکید که استقلال همچنان به انجام مجدد این بازی تاکید دارد. بخش جالب توجه صحبت های سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال اما تهدید به شکایت به دادگاه عالی ورزش است که حکایت از آن دارد که ممکن است جنجال پرسپولیس – استقلال بر سر سوپرجام به جاهای باریکتر هم بکشد. فتحی در این مورد اظهار کرد: «هواداران استقلال مطمئن باشند که پیگیر سوپرجام هستیم تا این بازی تجدید شود، در غیر این‌صورت به دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد.»

این در حالی است که بیان این موضوع در نوع خود بسیار عجیب و جالب توجه است. علاوه بر اینکه مشخص نیست که مدیرعامل استقلال دقیقا می خواهد از که شکایت کند، این واقعیت که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند و هر دو مدیرعامل هم اخیرا از سوی وزیر ورزش به سمت های خود منصوب شده اند، ماجرای تهدید به شکایت به CAS را عجیب تر و حتی تا حدودی مضحک می کند. احتمالا در نهایت هم این جنجال با پادرمیانی بالادستی ها حل و فصل می شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید