جی پلاس؛

داستان جالب مدیران استقلال؛ انتظار بیهوده هواداران آبی برای سوپرجام؟!

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر شکست سه بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در بازی سوپرجام، با اعتراض مدیران و هواداران استقلال همراه شده و آبی‌های پایتخت در انتظار صدور رای تجدیدنظر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بازی سوپرجام با کش و قوس‌های فراوان برگزار نشد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سازمان لیگ مبنی بر پیروزی پرسپولیس به دلیل غیبت استقلال در این بازی را بپذیرد اما در رای این کمیته امکان تجدیدنظر برای استقلال وجود داشت.

با توجه به همین شرایط استقلالی ها مصرانه پیگیر برگزاری بازی در زمان دیگری بودند تا جام معتبری را به رقیب دیرینه خود واگذار نکنند. با توجه به همین موضوع، از عالی رتبه ترین مقام ارشد استقلال تا هوادار خردسال این تیم برگزاری بازی با استناد به رای تجدیدنظر را مطالبه می‌کنند.

اخیرا علی خطیر - مشاور مدیرعامل استقلال در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کرده که رای این بازی به زودی صادر شود و استقلال در یک بازی رسمی به مصاف پرسپولیس برود. او در مصاحبه خود گفته است: تا جایی که من می‌دانم ما اعتراض خود را ارسال کرده‌ایم. برای هر دو تیم و هوادارانشان بهتر است که بازی انجام شود و نتیجه‌ درون زمین تعیین شود. از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که با دید بازتر و بالاتری به این موضوع نگاه کند.

مشاور مدیرعامل استقلال به صورت گمانه زنی به درخواست تیمش برای برگزاری بازی اشاره کرد اما رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله در اظهارنظری اعلام کرد که اگر استقلالی‌ها خواهان رسیدگی مجدد به این پرونده هستند باید درخواست خود را ارائه دهند.

علاوه بر این، رئیس کمیته استیناف هم چند روز قبل تاکید کرد که استقلال درخواستی برای رسیدگی مجدد به پرونده بازی سوپرجام نداده است.

مدیرعامل استقلال هم با وجود اینکه اعلام کرده بود به رای این پرونده اعتراض خواهند کرد تا کمیته استیناف مجددا پرونده مذکور را بررسی کند، از این موضوع غافل شده است.

به گزارش جی پلاس؛ به نظر می‌رسد استقلالی‌ها به حدی درگیر بحث نقل و انتقالات بازیکن شدند که از این موضوع غفلت کرده و انتظار بیهوده ای برای صدور رای مجدد، به نفع خودشان می‌کشند. عجیب‌تر از همه این است که مدیر عالی رده این تیم نمی‌داند درخواست تجدید نظر تاکنون ارائه نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید