گزارش جی پلاس از حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به جاکارتا؛

بدرقه ای از جنس شور و معنویت/ هدیه خاص یادگار گرامی امام به شهربانو منصوریان

حضور یادگار امام در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی جلوه خاصی به این مراسم داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سید حسن خمینی مهمان ویژه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکرتا اندونزی بود. 

حضور یادگار امام راحل (س) در این مراسم با استقبال مسئولان عالی رتبه ورزش از جمله صالحی امیری و داورزنی همراه بود که رییس کمیته ملی المپیک به دلیل فرا رسیدن نوبت سخنرانی مجبور به ترک محل استقبال از سید حسن شد اما به محض ورود حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به سالن با بیان اینکه حضور او موجب افزایش نشاط سالن مراسم شده، از ایشان استقبال کرد. 

همچنین حجت الاسلام احمد خمینی، نتیجه امام راحل (س) نیز در معیت پدرش در این مراسم حاضر شد. 

یادگار امام راحل (س) نیز در هنگام ورود به سالن به گرمی با خبرنگاران و مدیران ورزشی از جمله داورزنی و شهنازی خوش و بش کرد و مانند همیشه خندان بود.

یادگار امام در دیدار با شهربانو منصوریان تسبیح خود را به این قهرمان ووشو هدیه داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با شناخت بسیار دقیق و توصیف موشکافانه از بازیکنان تیم ملی فوتبال مانند میلاد محمدی، وحید امیری، علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی و والیبال مانند سعید معروف موجب تعجب حضار در سالن شد. 

او به قهرمانی های کشتی، تیراندازی، وزنه برداری و فوتسال بانوان هم اشاره کرد. 

نوه امام راحل چند بار به خاطر تسلطش بر ورزش با تشویق حاضران رو به رو شد. 

در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا سوگند نامه  کاروان ایران نیز توسط مجتبی عابدینی قرائت شد.

ملی پوشان والیبال با یوز پلنگی که در جام جهانی به عنوان نماد فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود عکس یادگاری انداختند.

شهربانو منصوریان و الهه احمدی در این مراسم دقایق کوتاهی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت و گو کردند.

قهرمانان و کاپیتان های هر رشته مانند سعید معروف، اسماعیل عبادی، روزبه ارغوان و... نیز با دعوت به روی سکوی مراسم با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی خیلی کوتاه هم کلام شدند. 

از نکات جالب مراسم مشخص نبودن صندلی کیمیا علیزاده، قهرمان تکواندوی ایران در المپیک، در این مراسم بود و او با سردرگمی مواجه شده بود و هر کسی او را به سمتی می کشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید