تیم فوتبال بانوان ملوان راهی لیگ برتر شد

تیم فوتبال بانوان ملوان با کسب سه پیروزی پرگل در لیگ دسته یک به عنوان قهرمانی رسید و به لیگ برتر راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان لیگ دسته یک فوتبال زنان که با چهار تیم ملوان بندرانزلی، سپیدار قائمشهر، جندی شاپور دزفول و ملی پوشان شهرکرد برگزار شد، تیم ملوان بندرانزلی که پس از انحلال دوباره با تصمیم مسوولان این باشگاه تشکیل شد و برای صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان رقابت‌های خود را در لیگ دسته یک آغاز کرد با سه پیروزی پایاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به لیگ برتر فوتبال بانوان راه یافت.

ملوان در اولین بازی خود به مصاف سپیدار قائمشهر رفت و با نتیجه ۹ بر ۱ این تیم را شکست داد در این بازی سارا قمی ۵ بار دروازه حیف را باز کرد؛ هم‌چنین مریم ایراندوست (۳) و معصومه حسرتی (۱) دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

دومین بازی بانوان ملوان بندرانزلی برابر جندی شاپور بود که در نهایت با برتری ۵ بر صفر سفید و آبی پوشان ملوان به پایان رسید، این تیم در بازی سوم و آخر برابر ملی‌پوشان شهرکرد با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید در این بازی سارا قمی ۳ گل را به ثمر رساند و  زهرا معصومی نیز دیگر گل ملوان را وارد دروازه حریف کرد.

با این نتایج ملوان با کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و سپیدار قائمشهر با کسب دو برد برابر تیم‌های ملی‌پوشان شهرکرد و جندی شاپور دزفول و قبول شکست برابر ملوان بندرانزلی در مجموع با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر فوتبال بانوان شدند.

دیدگاه تان را بنویسید