گفت و گوی جی پلاس با هافبک پرسپولیس؛

سیامک نعمتی: من پسر برانکو نیستم!/ پرسپولیس ضعیف تر از قبل است/ باز هم قهرمانی می خواهیم

هافبک پرسپولیس می گوید برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر پای به مسابقات گذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ قهرمان دو دوره گذشته لیگ برتر، با وجود تمام کاستی ها، توانست در هفته نخست این رقابت ها، پدیده را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد شکست دهد و نخستین سه امتیاز خود را کسب کند و از الان در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس به خاطر محرومیت از فصل نقل و انتقالات و از دست دادن چندین بازیکن برجسته خود مانند وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان و ... دست خالی تر از همیشه به نظر می رسید.

با این وجود شاگردان برانکو خیلی زود تمرینات خود را شروع کردند و برای رسیدن به شراط آرمانی سخت تمرین کردند تا توانستند در هفته نخست رقابت ها برخلاف انتظارات میزبان خود را با تک گل علی علیپور شکست دهند.

از دیگر بازیکنان تاثیرگذار پرسپلویس در این دیدار سیامک نعمتی بود که در طول بازی در چندین پست مختلف به میدان رفت تا جای خالی هافبک های جدا شده پرسپلویس را پر کند. او که به بازیکن محبوب برانکو در تیمش تبدیل شده، می گوید این تیم برای تکرار قهرمانی در فصل پیش رو به میدان می رود.

سیامک نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده و کسب نخستین امتیاز در لیگ برتر، اظهار می کند: برای کسب سه امتیاز بازی برنامه ریزی کرده بودیم و توانستیم در ابتدای بازی به گل برسیم. گلزنی زودهنگام موجب شد پدیده بازی هجومی تری را ارائه دهد و ما تا حدودی عقب برویم اما انسجام خوبی در خط دفاعی داشتیم و اختلاف یک گلی را حفظ کردیم و به پیروزی رسیدیم.

او در واکنش به اینکه آیا پرسپولیس نسبت به گذشته ضعیف شده، خاطرنشان کرد: بله، چرا که چندین بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم؛ ضمن اینکه هنوز در فصل بدنسازی هستیم و بازیکنان جایگزین به ترکیب اصلی هنوز هماهنگ نشدند اما بهتر می شویم و می توانیم کیفیت بالایی را ارائه دهیم.

هافبک پرسپولیس درباره شروع اکثر مدعیان قهرمانی با پیروزی در هفته نخست، گفت: لیگ امسال جذابیت زیادی دارد چرا که تیم های زیادی آماده هستند و همه برای رسیدن به عنوان خوبی تلاش می کنند. پرسپولیس مطابق انتظارات برای قهرمانی می جنگد و سعی می کنیم سومین قهرمانی متوالی را به دست بیاوریم و دل هواداران شاد کنیم. انتظار از پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر است.

او در واکنش به اینکه عده ای او را پسر برانکو می دانند، می گوید: همه بازیکنان در یک جایگاه هستند و اینطور نیست که برانکو به بازیکنی بیشتر از سایرین اهمیت بدهد. همه برابریم. بچه ها با من شوخی می کنند و سر به سر من می گذارند و گرنه من با بقیه فرقی ندارم و پسر برانکو نیستم.

نعمتی درباره اضافه شدن بازیکنان شاخصی مانند سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و مهدی شیری به این تیم در نیم فصل، نیز به جی پلاس گفت: همه این بازیکنان شاخص هستند و خیلی خوشحال می شوم که خیلی زود آن ها را بین خودمان ببینم اما فعلا ما آن ها را نداریم و باید روی داشته هایمان تمرکز کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید