به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو-صفر تیم میهمان به پایان رسید.

شاگردان فرهاد کاظمی که پیش از آغاز دیدار حلقه اتحاد تشکیل داده بودند که به گفته سرمربی تیمشان برای نمردن تلاش کنند، در ثانیه‌های ابتدایی بازی یک گل خوردند تا از ابتدای بازی تحت‌فشار قرار بگیرند.

پس از گل علی علیپور، بازیکنان ماشین‌سازی حملاتی روی دروازه پرسپولیس خلق کردند اما این شاگردان برانکو بودند که در ضد حملات موقعیت گل زنی پیدا کردند. در نهایت نیمه نخست دیدار دو تیم با نتیجه یک- صفر به نفع پرسپولیس به‌پایان رسید.

در نیمه دوم دیدار نیز شاگردان برانکو عملکرد بهتری نسبت به ماشین‌سازی داشتند و موقعیت‌هایی روی دروازه مهدی اسلامی خلق کردند. تک موقعیت‌های ماشین‌سازی نیز با واکنش بیرانوند خنثی شد تا دیدار با نتیجه یک-صفر دنبال شود.

در دقیقه 67 بازی، ادسون هنریکه روی مهاجم پرسپولیس خطای پنالتی کرد و مهدی طارمی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. تعویض‌های دو تیم نیز تأثیری در روند بازی نداشت و دیدار دو تیم با نتیجه دو-صفر به نفع پرسپولیس به‌پایان رسید تا قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم قطعی شود. با باخت در این دیدار، سقوط ماشین‌سازی به لیگ یک نیز قطعی شد.

قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر بود که صادق محرمی و محسن مسلمان را از پرسپولیس با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 617355
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.