حاشیه کامل دیدار استقلال و پیکان

پرتاب بطری آب به سمت فتحی/ عصبانیت شفر از فرصت سوزی بازیکنانش + تصاویر

با توجه به اینکه اولین دیدار استقلال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:45 آغاز خواهد شد، استقبال نسبتاً ضعیفی از سوی هواداران این تیم صورت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ اولین دیدار در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بین استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل تمام شد.

*وینفرد شفر با توجه به مصدومیت بازیکنان تازه‌ واردش و جدایی بازیکنان اصلی‌اش که در فصل گذشته عصای دست این مربی آلمانی در استقلال بودند، از بازیکنان جوانش مقابل پیکان استفاده کرد. تساوی در این دیدار و از دست دادن بازیکنانی مانند جپارف، سید مجید حسینی و امید ابراهیمی و وضعیت نامشخص تیام در استقلال باعث شد تا هواداران استقلال از عملکرد تیم مدیریتی این تیم ناراضی باشند و در اعتراض به عملکرد تیم مدیریتی این باشگاه، با بطری به سرپرست استقلال حمله کردند.

همین مسئله واکنش هواداران استقلال را هم به همراه داشت و پس از بازی وقتی که امیرحسین فتحی قصد ترک جایگاه ویژه را داشت با پرتاب بطری هواداران استقلال مواجه شد و به همین دلیل برای در امان ماندن از ضربات بطری به داخل اتاق گزارشگر رفت.

* در اوایل نیمه دوم هواداران استقلال با شعارهای مختلف از تیم خود می‌خواستند که هجومی‌تر بازی کند.

* در طول نیمه دوم شفر در کنار زمین بود و تیم خود را هدایت می‌کرد. پس از اینکه استقلال در دقیقه ۸۰ فرصت خوبی را از دست داد، سرمربی آلمانی آبی‌ها به شدت از این فرصت‌سوزی خشمگین شد و فریادهای بلندی سر می‌داد.

* کم موقعیت بودن بازی روی تشویق هواداران نیز تاثیرگذار بود و آن‌ها پس از دقیقه ۶۰ تنها نظارگر بازی بودند.

* در دقیقه ۷۷ و پس از برخورد دفع توپ علی کریمی روی حرکت پیکانی‌ها، این بازیکن از شفر خواست که او را تعویض کند.

* پیش از ضربه آزاد استقلال در دقایق پایانی، رضا آذری با یکی از بازیکنان پیکان درگیری فیزیکی پیدا کرد که با دخالت بنیادی‌فر، این درگیری به پایان رسید

* پس از خطای مشکل‌پور روی بازیکن استقلال در همان اوایل بازی باعث اعتراض شدید شفر به داور چهارم شد و چیزی نمانده بود این اعتراض به برخورد فیزیکی تبدیل شود.

* بازیکنان استقلال نیز اعتراض‌های شدیدی نسبت به تصمیم داور مبنی بر دادن کارت زرد به فراز امامعلی داشتند و حتی مهدی رحمتی کاپیتان آبی‌ها از دروازه تا نزدیکی‌های محوطه جریمه پیکان آمد تا به داور اعتراض کند.

* بنیادی‌فر در حالی کارت زرد را به فراز امامعلی نشان داد که این سجاد مشکل‌پور بود که روی آقایی خطا کرده بود.

* در اواسط نیمه اول سجاد آقایی در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد که هواداران استقلال معتقد بودند داور باید خطای پنالتی به سود این تیم اعلام می‌شد

*هواداران تیم فوتبال استقلال که از اتفاقات سوپر جام عصبانی بودند بعد از ادامه شعارها علیه مسعود سلطانی‌فر، این بار از سعید فتاحی انتقاد کرده و او را پرسپولیس خطاب کردند.

* مهدی رحمتی با حضور در بازی امشب رکورد حضور در همه ادوار لیگ را شکست؛ این بازیکن در تمامی ۱۸ فصل لیگ برتر تا امروز با تیم‌های مختلف به میدان رفته است.

* در دقیقه ۶ بازی داور به بازیکن پیکان کارت زرد نشان داد که جلالی به این تصمیم معترض شد.

* روح الله باقری مهاجم جدید استقلال با شماره ۱۰ که فصل قبل بر تن شهباززاده بود در این دیدار به میدان رفت.

* بازیکنان استقلال ساعت ۱۹:۴۵ برای گرم کردن وارد زمین شدند. ابتدا مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال وارد زمین شد که مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

*‌ورویا غفوری، خسرو حیدری، پژمان  منتظری از جمله بازیکنانی بودند که مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفتند.

* فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران هم وارد ورزشگاه شد و به سمت رختکن رفت. در همین حین بعضی از هواداران استقلال او را تشویق کردند. 

* مدیرعامل پیکان به ورزشگاه آزادی آمد و در جایگاه VIP مستقر شد.

*قرار است امشب خسوف یا همان ماه‌گرفتگی از ساعت 22:54 آغاز شود.این اتفاق نادر در حالی رخ می‌دهد که چندین ساعت ماه گرفته خواهد شد و این ماه‌گرفتگی در تمام ایران قابل رؤیت است.

* هواداران خشمگین تیم فوتبال استقلال  به خاطر اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات برای این تیم رخ داده، به شدت از وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرد ه و بعضاً شعارهای عجیب و غریبی را علیه نفر اول ورزش کشور سر می‌دهند. این شعارها تعجب حاضرین در ورزشگاه آزادی را در پی داشته و نکته جالب توجه اینجا است که امیرحسین فتحی و جواد قراب از اعضای هیأت مدیره استقلال  در جایگاه ویژه نشسته و اعتراضات تماشاگران را نظاره‌گر شده‌اند.

 

* روی نیمکت تیم فوتبال استقلال الهیار صیادمنش، شاهین طاهرخانی، مهدی نوراللهی، حسین حیدری، امیرحسین کارگر، فرشاد محمدی‌مهر، سینا خادم‌پور و رضا آذری حضور دارند.شاید طی 10 سال گذشته برای اولین بار استقلال چنین نیمکت جوان و البته ناشناسی دارد و از بین این نفرات تنها محمدی‌مهر و اندکی صیادمنش برای فوتبال‌دوستان آشنا هستند.

* عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل  ابراهیمی، مهدی مؤمنی، علی‌‌مصطفی خانزادی،‌ علیرضا رضایی، سامان نریمان‌جهان، شاهین ثاقبی، سعید واسعی و نادر محمدی حضور دارند.

سیدحسین حسینی و آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت دیدار امروز را از دست داده‌اند ضمن آنکه نفراتی مثل چشمی، شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی آقاخان و میثم تیموری به دلیل مصدومیت فرصت همراهی آبی‌پوشان را ندارند.

* با توجه به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران استقبال نسبتاً ضعیفی از تیم استقلال تهران صورت گرفته است و هواداران کمی با توجه به اینکه کمتر از 2 ساعت دیگر به شروع مسابقه باقی است به ورزشگاه آزادی آمده اند.

* در محوطه ورزشگاه آزادی هیچ ترافیکی وجود ندارد و هواداران با آرامش خاصی به ورزشگاه آمدند.

* بسیاری از هواداران استقلال امیدوارند تیم پرطرفدار پایتخت با توجه به مشکلات زیادی که داشتند در اولین بازی نتیجه خوبی را کسب کند.

* پارکینگ شماره 2 و 3 ورزشگاه آزادی کاملاً تکمیل است و رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال  افزوده می‌شود.

* این در حالی است که دیدار استقلال و پیکان از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و رفته رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود.

*‌ بسیاری از هواداران استقلال که به ورزشگاه آزادی آمدند از استقبال کم تماشاگران تعجب کرده و همچنین از این موضوع بسیار ناراحتند.

* از نکات قابل توجه می‌توان به تغییرات و ورزشگاه آزادی اشاره کرد؛ چراکه بعد از سال‌ها سرویس بهداشتی جایگاه خبرنگاران و VIP بازسازی شد و شرایط مطلوبی پیدا کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید