رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی جهان روسیه؛

صعود تیم ملی هندبال ساحلی ایران به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال ساحلی ایران ضمن شکست مقابل کرواسی در پایان دور مقدماتی با دو شکست و یک برد توانست راهی دور دوم مسابقات قهرمانی جهان شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان مقابل کرواسی به میدان رفت و این بازی را با حساب صفر بر ۲ واگذار کرد. ملی پوشان ایران در نیمه نخست با حساب ۲۲ بر ۲۳ و در نیمه دوم با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ مغلوب کرواسی شد.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در پایان مرحله مقدماتی توانست با دو شکست مقابل آرژانتین و کرواسی و یک پیروزی مقابل اروگوئه در گروه خود به دور دوم رقابت ها صعود کند. اکنون سه تیم کرواسی، اروگوئه و ایران از گروه اول جواز حضور در دور بعدی این مسابقات را پیدا کرده اند.

هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان تا هفتم مردادماه در کازان روسیه ادامه دارد. در این مسابقات ۱۶ تیم در چهارگروه رقابت می کنند. در مرحله مقدماتی ایران در گروه A با کرواسی، اروگوئه و آرژانتین هم گروه است. اسپانیا، ویتنام، مجارستان و نیوزلند در گروه  B، قطر، استرالیا، عمان، دانمارک در گروه   C، بحرین، آمریکا، روسیه و سوئد در گروه  D با هم به رقابت پرداختند.

نتایج کامل همگروه های تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان:

کرواسی ۲ – اروگوئه ۱

ایران ۱ – آرژانتین ۲

ایران ۲ – اروگوئه ۱

آرژانتین صفر – کرواسی ۲

کرواسی ۲ – ایران صفر

اروگوئه ۲ – آرژانتین ۱

 

دیدگاه تان را بنویسید