ایران در سکوی سوم آسیا مسابقات قرار گرفت

تیم والیبال نوجوانان ایران با برتری برابر چین تایپه به مقام سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ 2 تیم نوجوانان ایران و چین تایپه برای کسب مقام سوم در سالن شهید پورشریفی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 3 بر 1 به سود تیم ایران به اتمام رسید.

نوجوانان شایسته ایران در ست نخست با نتیجه 25 بر 23 به برتری دست یافتند، اما ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 واگذار کردند.

شاگردان وکیلی در ست سوم وو با حمایت همه جانبه تماشاگران تبریز با نتیجه 25 بر 18 به سود خود رقم زدند.

ست چهارم تیم چین تایپه شروع خوبی را داشت و 8 بر 4 از ایران پیش افتاد، اما عملکرد عالی بازیکنان نوجوان ایران خصوصا در توپ های برگشتی و همچنین دفاع عالی توانستند این ست را نیز با نتیجه 25 بر 21 به سود خود خاتمه بخشید و در مجموع این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم ملی ایران به اتمام رسیده و نوجوانان شایسته ایران روی سکوی سوم مسابقات قرار گرفتند.

با این نتیجه تیم ایران به مقام سوم آسیا دست یافته و تیم چین تایپه چهارم شد. ضمن اینکه ایران انتقام شکست دور مقدماتی خود را نیز از تیم چین تایپه گرفت.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 8 تا 15 تیر به میزبانی شهر تبریز در 2 سالن شهید پورشریفی و شهید اقدمی برگزار می‌شود.‌‌

‌‌‌ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا هستند.‌

دیدگاه تان را بنویسید