نوبخت عنوان کرد؛

واریز حقوق شاغلان، بازنشستگان و یارانه‌نقدی پیش از عید فطر

سخنگوی دولت گفت: حقوق شاغلان، بازنشستگان و یارانه نقدی قبل از عید سعید فطر پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «محمدباقر نوبخت»، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود پس از تشکر از مردم برای حماسه آفرینی در روز قدس و تبریک عید سعید فطر گفت: دولت خود را برای عیدسعید فطر آماده کرده است تا به بخشی از تعهدات خود عمل کند. تمهیداتی توسط سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و قرار است تا قبل از عید فطر حقوق شاغلین و بازنشستگان و همه ملت ایران (یارانه) پرداخت شود. این رقم سنگین است اما با تاکید جناب آقای رییس جمهور علاوه بر پرداخت حقوق شاغلین و بازنشستگان درصد افزایشی حقوق نیز لحاظ خواهد شد.

نوبخت تأکید کرد: تا پایان شهریور ماه امسال یعنی نیمه اول سال 3 هزار و 400 میلیارد برای فرهنگیان و دو هزار میلیارد برای غیر فرهنگیان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت ها در حوزه عمرانی گفت: در دو ماهه اول سال قرار شد 28 هزار میلیارد پرداخت عمرانی داشته باشیم. براساس آخرین گزارش خزانه از این 28 هزار میلیارد، 3 هزار و 139 میلیارد تومان به صورت نقدی بین طرح های عمرانی توزیع شد. 21 هزار میلیارد تومان نیز به صورت اوراق مالی در حال توزیع است. این اعداد نسبت به سه ماهه سال های گذشته متقابل است.

نوبخت با اشاره به خرید تضمینی گندم گفت: تا 20 خرداد ماه امسال 2 میلیارد و 685 هزار تن گندم خریداری شده است که ارزش آن حدود 3 هزار و 565 میلیارد تومان است. از این 3 هزار میلیارد تومان، 1800 میلیارد تومان پرداخت شد. تلاش می کنیم تا مابقی این پول نیز واریز شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید