در انگلیس هر ۲۰ دقیقه به یک کودک تجاوز می‌شود!

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد، خشونت جنسی در انگلیس شدیداً افزایش یافته است و جامعه انگلیس اکنون در شرایط بحران خشونت جنسی به سر می‌برد؛ زنان و کودکان در بی‌امنیتی تمام به سر می‌برند و دولت از حل مشکل تعرض عاجز است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، تجاوز جنسی جنایتی است که این روزها به شدت در جهان افزایش یافته به گونه‌ای که در برخی کشورها به حد انفجار رسیده است.

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد، خشونت جنسی در انگلیس شدیداً افزایش یافته است و جامعه انگلیس اکنون در شرایط بحران خشونت جنسی به سر می‌برد.

نرخ تعرض هر روز و هر روز در جامعه انگلیس افزایش پیدا می‌کند و بنیاد خانواده در این کشور هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

تمام این اتفا‌قات در حالی رخ می‌دهد که کشور انگلیس نسبت به آمار تعرض در دیگر کشورها معترض است و آنها را ناقض حقوق بشر می‌داند.

بر اساس داده‌های موجود، از ابتدای سال 2016 تا پایان آن بیش از 202 هزار و 666 تعرض جنسی در انگلیس رخ داده است؛ به عبارت دیگر در هر هفته حدود 4 هزار نفر مورد تعرض جنسی قرار گرفته‎‌اند.

روزنامه «گاردین»نوشته است: هر 20 دقیقه یک کودک در انگلیس مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد؛ تنها در سال گذشته روزانه بیش از 60 مورد تجاوز جنسی به کودکان به پلیس این کشور گزارش شده و مواردی که به پلیس گزارش نشده احتمالا رقم بزرگتری را در بر می‌گیرد.

این اطلاعات از مرکز جامعه ملی جلوگیری از بدرفتاری با کودکان (NSPCC) دریافت شده و برگرفته از اطلاعات تمام 43 پایگاه نیروهای پلیس در انگلیس و ولز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید