به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت : به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ اگر مسئولی کار نمی کند و یا از دشمن هراس دارد نباید کار او را به حساب انقلاب گذاشت، چرا که ملت ایران هیچگاه از دشمن نهراسیده و همواره در برابر زیاده خواهی های آنان ایستادگی کرده اند.
وی افزود : هراسیدن مسئولان بدترین حالت برای دفاع از کشور است چرا که این کار درهای ورودی کشور را روی بیگانگان باز کرده و موجب تعرض و تجاوز آن ها می شود.
وی تصریح کرد: امروز کشور به نیروهای انقلابی ، متخصص و متعهد نیاز دارد تا بتوان در حوزه های مختلف به ویژه در مسائل اقتصادی بر توطئه دشمنان فائق آمد و دشمن را در مقابله با ایران اسلامی ناکام کرد.
امام جمعه قرچک با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه به پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران در زمانی که تمام کفار و شیاطین دست به دست هم دادند تا اصول انقلابی را خدشه دار کنند وارد میدان شد و تمامی این توطئه ها را خنثی کردند.
وی گفت : سپاه بزرگترین حامی نیروهای انقلابی است که با حرکت در مسیر فرهنگ عاشورا در برابر زیاده خواهی تمامی دشمنان نظام ایستادگی می کند.
وی تصریح کرد: هر چه دنیای زور و استکبار از سپاه نارحت باشد ، محبوبیت این نیروی انقلابی در میان ملت های آزاده جهان افزایش می یابد.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.