جی پلاس؛

بازی فوتسال زنان ایران و اوکراین تحریم خبری شد! + عکس/ کفاشیان: برای تمرین آمده ام بازی بانوان را ببینم!

دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران درمقابل تیم ملی فوتسال اوکراین در حالی آغاز شد که خبرنگاران حق ورود گوشی های موبایل خود را ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس؛ تیم ملی فوتسال  بانوان  امروز (سه شنبه) در حالی دومین دیدار دوستانه خود مقابل تیم ملی اوکراین را برگزار می کند که خبرنگاران حق ورود گوشی های موبایل خود را ندارند و به همین دلیل خبرنگاران این بازی را تحریم کردند و وارد سالن نشدند.

این تصمیم عجیب در حالی رخ داد که پیش از این در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل روسیه یا ایتالیا، حتی با وجود حضور بی حجاب تیم حریف در زمین مسابقه اما خبرنگاران منعی برای ورود تلفن همراه به داخل سالن نداشته اما حق هیچ گونه عکسبرداری یا فیلمبرداری نداشتند.

همچنین در حالی که ورود تماشاگران نیز به این بازی ممنوع اعلام شده بود، اما در حال حاضر تماشاگران می توانند بدون گوشی های موبایل خود وارد سالن شوند و بازی را تماشا کنند، شاید این سیاست فدراسیون در حالی اعمال شده است تا باعث کاهش تعداد تماشاگران در این مسابقه شود.

تیم ملی فوتسال جوانان نیز برای تماشای بازی وارد سالن شدند.

به گزارش جی پلاس؛ در ادامه علی کفاشیان - نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال هنگامی که قصد ورود به سالن مسابقه را داشت با خبرنگاران معترض مواجه شد و در واکنش به اتفاق پیش آمده، واکنش های جالبی داشت که فایل صوتی این گفت و گو ها در زیر می آید:

دیدگاه تان را بنویسید