در گفت و گو با جی پلاس؛

وحید امیری: ژاوی حرف اول را در زمین می‌زند/ در لیگ بی انگیزه شدیم!

هافبک ملی پوش پرسپولیس می‌گوید ژاوی در سال های آخر فوتبالش هم حرف اول را در زمین می‌زند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در آخرین دیدار خود از مرحله  گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود. در حال حاضر پرسپولیس در رده دوم گروهش قرار دارد و برای مسجل کردن صدرنشینی و پرهیز از رویارویی با نماینده عربستان، باید السد را در تهران شکست دهد.

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری معتقد است که آنها می‌توانند السد را به کمک هواداران‌شان در تهران شکست دهند.

وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار  جی پلاس؛ با دعوت از هواداران تیمش برای حضور در ورزشگاه آزادی و حمایت از تیم خودشان برابر السد، اظهار می کند: شرایط جدول به گونه‌ای است که باید برابر السد به پیروزی برسیم. حتی تساوی هم به کار ما نمی آید. امیدوارم بازی خوبی را مقابل السد ارائه دهیم تا با صدرنشینی از دور گروهی بالا برویم.

هافبک پرسپولیس درباره شکست تیمش در بازی رفت برابر نماینده قطری خاطرنشان کرد: در آن بازی چند موقعیت گل داشتیم که گل نشد و در سوی مقابل هر موقعیتی روی دروازه ما آمد به گل تبدیل شد. مطمئنا السد تیم خوبی است اما نه به اندازه اختلاف گل‌های دو تیم در بازی رفت. در بازی برگشت می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. حضور هواداران هم کمک زیادی به ما می‌کند.

او درباره مسجل شدن قهرمانی تیمش در لیگ برتر هم به جی پلاس گفت: خوشبختانه تکلیف لیگ برتر را یک سره کردیم و الان تمرکزمان روی لیگ قهرمانان آسیا است. نباید وضعیت تیم ما را با استناد به بازی های اخیر در لیگ برتر سنجید. بازیکنان انگیزه و اشتیاق لازم برای این رقابت ها را ندارند. هر چند تمام تلاش خودمان را می کنیم بازی های ما کمترین تاثیر را در لیگ برتر داشته باشد.

امیری در واکنش به اینکه بی انگیزگی در لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا سرایت نمی کند، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست. بازیکنان حساسیت هر دو رقابت را درک می‌کنند. مقابل السد بهترین بازی خودمان را ارائه می دهیم. می دانیم این تیم از بهترین تیم‌های آسیا است و به راحتی نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

هافبک پرسپولیس همچنین درباره تاثیر حضور ژاوی هرناندز - کاپیتان سابق بارسلونا در تیم السد، به جی پلاس گفت: السد بازیکنان گران قیمتی دارد که یکی از آن ها ژاوی هرناندز است. او بازیکن بزرگی در جهان فوتبال بود و در قهرمانی های بارسلونا و اسپانیا در یک دهه اخیر تاثیر زیادی داشت. با وجود سن و سال زیاد، هنوز هم حرف اول را در زمین فوتبال می‌زند و نمی توان لحظه‌ای از او غافل شد.

دیدگاه تان را بنویسید