در گفت و گو با جی پلاس؛

وحید امیری: برنامه جدید کی روش برای ملی پوشان مفید است/ شماره 12 پرسپولیس باید بایگانی شود

هافبک ملی پوش پرسپولیس می‌گوید بایگانی کردن شماره 12 پرسپولیس اتفاق مثبتی است که به نفع هواداران رخ می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیسی ها از روز دوشنبه تمرینات خود را برای مصاف با گسترش فولاد تبریز (فردا - 28 دی) در پژوهشگاه نفت آغاز کردند و شاگردان برانکو آماده تر از همیشه به مرور تمرینات هوازی و تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ پرداختند.

دور جدید تمرینات پرسپولیس با بازگشت 6 ملی پوش این تیم به اردو و بازگشت احمد نوراللهی از خدمت سربازی همراه بود تا برانکو بیشتر از همیشه شاگردانش را داشته باشد.

سرخپوشان تهرانی در حالی آماده هفته بیستم لیگ برتر می‌شوند که هفته گذشته در مشهد توانستند رقیب خود را در دقایق پایانی شکست دهند؛ تلاش سیامک نعمتی برای حفظ توپ، سانتر خوب وحید امیری و ضربه علی علیپور به چارچوب یک پیروزی خوب را برای پرسپولیس رقم زد.

یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس در تمرینات اخیر وحید امیری، هافبک لرستانی این تیم است که جزء بازیکنان ملی پوش هم محسوب می شود. هافبک سرخپوشان در بازی های ملی و باشگاهی همواره نمایش خوب و مفیدی داشته و حالا تلاش می‌کند در جام جهانی حضور داشته باشد. او در تمام دقایق تمرین هوازی پرسپولیس خستگی ناپذیر ظاهر می شود و برای برد گسترش فولاد آماده می شود.

وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ می‌گوید تمام تمرکزش بر ادامه روند پیروزهای این تیم و شکست دادن گسترش فولاد است و تا این بازی به مسئله دیگری فکر نمی‌کند.

** پرتلاش تر از همیشه در تمرینات ظاهر شده اید و گذشت بیست هفته از لیگ برتر ذره ای انگیزه شما کم نکرده است.

در کوران مسابقات هستیم و نباید از رقبای خودمان غافل شویم. مطمئنا الان باید بیشتر از گذشته تلاش و کوشش داشته باشیم که پرسپولیس از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند.

** الان نسبت به ماه های آینده روزهای آرام تری را سپری می‌کنید؟

بله؛ کاملا. در از ماه بهمن درگیر لیگ قهرمانان آسیا می شویم و مسافرت به کشورهای دیگر بخشی از انرژی بازیکنان را می‌گیرد. در این روزها باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم که در روزهای سختی ذخیره امتیازی مناسبی داشته باشیم.

** شما جزو بازیکنان هستید که امیدوار به حضور رد جام جهانی هستند و بعد از هر هفته، به اردوی یک روزه تیم ملی می‌پیوندید؛ شرایط از این حیث چگونه است؟

خدا را شکر برنامه های تیم ملی به دقت پیش می‌رود و اگر حمایت های لازم صورت بگیرد و بازی های تدارکاتی کافی فراهم شود، تیم ملی می‌تواند بهتر از گذشته آماده جام جهانی شود. خوشحالم کی روش و مربیان تیم ملی نظر مثبتی روی من دارند و من سعی می کنم از این فرصت اعتماد حداکثر استفاده را ببرم و پاسخ خوبی به آن بدهم.

** تمرینات کادرفنی تیم ملی در اردوی یک روزه چطور است؟

در این تمرینات فشاری به بازیکنان وارد نمی‌شود و همه چیز اصولی است و به بحث انگیزشی و بدنی بازیکنان می‌پردازد و بخشی از خستگی ناشی از حضور در مسابقات لیگ برتر از بین می‌رود. موافقم این برنامه هستم چرا که برای ملی پوشان مفید است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

**  قرار بر این شده که شماره 12 پرسپولیس بایگانی شود و هواداران صاحب واقعی این شماره باشند. چه نظری در این باره دارید؟

هواداران صاحب واقعی پرسپولیس هستند و هر کاری که برای آن‌ها شود کم است. موافق هر اتفاق مثبتی به نفع هواداران هستم. خوشحالم مدیران تیم هم توجه دارند و مقام و منزلت آن ها را حفظ می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید