در گفت و گو با جی پلاس؛

نظر هافبک پرسپولیس درباره رویارویی با ژاوی و پورعلی گنجی/ وحید امیری: مقابل السد فشار زیادی را باید تحمل کنیم

هافبک ملی پوش پرسپولیس می گوید تلاش می کنند در بازی با السد قطر نتیجه خوبی را کسب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در دیداری تقریبا یک طرفه توانست نماینده ازبکستان را در تهران شکست دهد و با کسب سه امتیاز این بازی به صدر جدول گروهش صعود کند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این بازی تیم برتر میدان بودند و در خط دفاع و حمله بسیار منسجم ظاهر شدند. خط هافبک پرسپولیس با انسجام کامل در اکثر دقایق بازی و تصاحب توپ و میدان توانستند خط حمله این تیم را برابر نسف قارشی بیاندازند و پرسپولیس را به سمت پیروزی هدایت کنند.

پرسپولیسی ها با پیروزی پرگل در نخستین بازی خود، برای دیدار دوم در مرحله گروه برابر السد در دوحه آماده می شوند. هر دو تیم در بازی نخست خود به پیروزی رسیدند تا از الان تکلیف دو تیم مدعی صعود از این گروه مشخص شود.

بازی پرسپولیس و السد، تقابل مرتضی پور علی گنجی با هم بازی های خود در تیم ملی هم است که رو به روی یکدیگر قرار می گیرند.

اما هافبک پرتلاش پرسپولیس و تیم ملی کسب سه امتیاز از بازی نخست را عامل مهمی در افزایش انگیزه بازیکنان این تیم برای بازی های بعد می داند.

روی نقاط ضعف نسف کار کرده بودیم

وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار  جی پلاس؛ درباره رمز موفقیت این تیم در بازی نخست برابر نسف قارشی ازبکستان اظهار کرد: از اهمیت بازی مطلع بودیم. در روزهای قبل از بازی به خوبی رو نقاط ضعف حریف کار کردیم و از استرس پیش از بازی را پشت سر گذاشتیم که همگی منجر به کسب یک نتیجه خوب برابر نسف قارشی شد.

او با اشاره به بازی در ورزشگاه آزادی می افزاید: خوشبختانه در مرحله گروهی از حضور هواداران بهره خوبی می بریم. سال گذشته پرسپولیس بیش از هر تیمی بخاطر همراه نداشتن هوادارانش در برخی بازی ها به ویژه حساسترین رقابت ها، ضربه خورد. خوشحالم که امسال هواداران کنار ما هستند. در گام نخست که خیلی به ما کمک کردند و با حمایت آنها توانستیم بازی زیبایی انجام دهیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره دیدار دوم با السد قطر خاطرنشان کرد: السد جزء تیم های خوب غرب آسیا است. حضور بازیکنان تاثیرگذاری مانند ژاوی در این تیم گویای این واقعیت است. آن ها سال گذشته هم به سختی از استقلال در ضربات پنالتی شکست خوردند. ما در این بازی مهمان هستیم و قطعا فشار زیادی روی ما خواهد بود اما نهایت تلاش مان را برای کسب یک نتیجه خوب به کار می بریم.

من و مرتضی برای موفقیت تیم های خودمان بازی می کنیم

او درباره رویارویی با مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایرانی السد نیز به جی پلاس می گوید: خوشحالم که مرتضی را مجددا خواهم دید اما او این بار رقیب ما است. او هم در عین رفاقت به فکر تیم خودش خواهد بود که یک کار کاملا حرفه ای است. تلاش می کنم مقابل السد موفق باشیم.

امیری در پیش بینی از صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: هنوز یک بازی انجام شده و چیزی مشخص نیست. بازی به بازی پیش می رویم و  سعی می کنیم حداکثر امتیازات را در دور گروهی به دست بیاوریم تا در روزهای پایانی خیالمان راحت باشد.

دیدگاه تان را بنویسید