برج میلاد؛ یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری تهران

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: جشنواره نوروزی و به طور کلی برج میلاد یکی از پرطرفدارترین و زیباترین جاذبه های تهران برای شهروندان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الهام فخاری در بازدید از جشنواره نوروزگار برج میلاد با بیان این مطلب افزود: جشنواره نوروزگار برج میلاد شادی و خرسندی، آشنایی با قومیت ها و ملل مختلف، فراهم کردن فرصت های شغلی و اجتماعی را یکجا برای مخاطبان فراهم کرده است و مدیریت کردن همه اینها در یک جا کاری بس سخت و دشوار است.

وی افزود: یکی از نکات مثبت این جشنواره فراهم کردن فرصت های اجتماعی و اقتصادی برای اقشار مختلف است که هم مردم بهره مند می شوند و هم درآمد زایی برای مجموعه است. همچنین در این مجموعه سبک های مختلف زندگی نیز دیده می شود ،چه خانواده هایی که در کنار هم ایام شاد و مفرحی را در کنار هم می گذرانند و چه جوانانی که در کنار یکدیگر تفریحات سالمی را دارند.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، آنچه که در بدو ورود در مجموعه مجذوب آن شدم این بود که مردم بسیار خوشحال و خرسند هستند و به همه شهروندان و گردشگران در برج میلاد خوش می گذرد و به رغم بزرگ بودن مجموعه، مدیریت جشنواره برای همه گروه های سنی برنامه مختلفی را تدارک دیده است.

فخاری ادامه داد: یکی از بخش های جذاب جشنواره نوروزگار بخش "کاربازیا" یا همان شهر مشاغل کودکان است که کودکان تجربه های  خوبی را بدست می آورند که این جشنواره را متمایز از سایر جشنواره های نوروزی در سطح شهر کرده است.

 از دوم فروردین ماه کار خود را در برج میلاد آغاز کرد و این جشنواره تا ۱۲ فروردین ما از ساعت ۱۰ الی ۲۲ میزبان علاقه مندان و گردشگران پایتخت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید