به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز پنجشنبه در بازدید از ستاد نورورزی گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: ما برای شهروندان، میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور و سایر کشورها که از فرهنگ های مختلف در برج میلاد حضور پیدا می کنند، برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم تا لحظات خاطره انگیزی را برای آنان رقم زنیم.
مدیرعامل برج میلاد تهران، جشنواره نوروزگار را پاتوق اهالی هنر عنوان کرد و گفت: این جشنواره در سال 97 به سبک و سیاق متفاوتی برنامه ریزی شده و مرکز هنرنمایی گروه های مختلف هنری از نقاط مختلف کشور است.
به گفته درویش پور، جشنواره نوروزگار شامل بخش‌های متنوعی از قبیل برگزاری آیین‌ها و موسیقی اقوام مختلف، مجموعه‌ای از مشاغل تهران قدیم، سالن بازی کودکان و سرگرمی‌های شاد و مفرح دیگر است.
وی با اشاره به رویکرد خانواده محوری برنامه های نوروزی برج میلاد افزود: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و جمعی برای ایام نوروز در برج تدارک دیده شده تا در فضایی امن و سالم، نوروز شیرین، پرهیجان و شادی برای خانواده ها رقم بخورد.
مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: در این دوره از جشنواره علاوه بر پهن کردن سفره هفت سین، برگزاری کارناوال های شادی به همراه تن پوش های عروسکی، اجرای موسیقی محلی در گذرگاه برج میلاد، آشنایی با سوغات و صنایع دستی شهرهای دیگر در قالب برگزاری نمایشگاه های مختلف تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه در آبنما، آبراه ها و محوطه پیرامونی برج میلاد جلوه نمایی بهار اجرا می شود، خاطرنشان کرد: ما در جشنواره نوروزگار با بیشترین تمرکز و توان در حوزه گردشگری تلاش کرده ایم تا اوقات خوشی برای گردشگران برج میلاد فراهم شود و آنان با خاطره ای خوش از برج خارج شوند.
درویش پور از راه اندازی شهر مشاغل کودکان در برج میلاد خبر داد و گفت: این شهر برای آموزش فنون و مهارت های مختلف زندگی، شغلی و اجتماعی به زودی راه اندازی می شود تا کودکان در حین بازی و هیجان بتوانند مهارت های خوبی را نیز بیاموزند.
مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: در گالری های برج ضمن نمایش آثار هنری، گردهمایی استارتاپ ها با حمایت از کسب و کار الکترونیک و نمایش آداب و رسوم نوروزی کشورهای مختلف در سرای ملل، تدارک فضای بازی های مختلف برای کودکان و نوجوانان در سرای تفریحات، جنگ هنری با حضور گروه های هنری و هنرمندان مختلف برای مردم، نمایشگاه های فرهنگی هنری و بازی های فکری ویژه نوجوانان برپا می شود.
وی گفت: نمایشگاه بی نظیری نیز از موتورسیکلت ها و خودروهای کلاسیک و مدرن به صورت ویژه در برج میلاد در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
درویش پور با بیان اینکه شهروندان می توانند از خدمات زیپ لاین و پل معلق، اتاق فرار، سالن های سینمایی و رستورهای مختلف برج میلاد بهره مند شوند، افزود: در محوطه آبنمای موزیکال و سایت نمایشگاهی برج غرفه های تفریحات و سرگرمی نیز راه اندازی می شود تا همه گروه های سنی بتوانند از برنامه های مختلف نوروزی بهره مند شوند و با خاطره ای خوش مجموعه برج میلاد را در سال جدید ترک کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.