پیشنهاد شفر که می تواند اختلاف کی روش و برانکو را حل کند

پیشنهاد وینفرد شفر برای برگزاری جلسه میان کارلوس کی روش و مربیان لیگ به منظور حل اختلافات، در حال عملی شدن است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ شیرینی حاصل از امیدواری دوباره طرفداران تیم‌ملی به عملکرد شاگردان کی‌روش بعد از برد مقابل الجزایر خیلی زود از بین رفت. وقتی سرمربی تیم‌ملی دوباره با باشگاه‌ها و مربیان لیگ‌برتری وارد چالش شد و از عملکرد برخی ملی‌پوشانش انتقاد کرد. کی‌روش نسبت اعتقاد دارد بازیکنان لیگ آمادگی لازم را ندارند و باید بیشتر در اختیار تیم‌ملی باشند.

این در حالی است که استقلال و پرسپولیس در این مقطع جساس از فصل که برای موفقیت در آسیا می‌جنگند به راحتی نمی‌توانند بازیکنان خود را خارج از برنامه به اردوی تیم‌ملی بفرستند. همین اختلافات باعث شده که جدال لفظی بین مربیان و کارلوس از سر گرفته شود. به خصوص برانکو که در مصاحبه پیش از بازی تیمش مقابل سایپا از سرمربی تیم‌ملی انتقاد کرده بود.

در این بین شاید درخواست وینفرد شفر کمی منطقی‌تر و قابل تامل‌تر باشد. سرمربی استقلال از این گفته که امکان حل شدن این مشکلات با برگزاری یک جلسه بین مربیان و کی‌روش وجود دارد. از همین رو فدراسیون فوتبال هم فعلا برگزاری این جلسه با باشگاه استقلال به توافق رسیده و آبی هم هم قول همکاری با تیم ملی را داده اند.

امید است این جلسه با حضور مربیان لیگ از جمله برانکو ایوانکوویچ، بتواند در فاصله کمتر از 3 ماه تا جام جهانی، باعث تقویت و پیشبرد اهداف تیم ملی شود.

دیدگاه تان را بنویسید