جی پلاس؛

پیروزی ایران برابر الجزایر در نیمه نخست

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و الجزایر در نیمه نخست با پیروزی 2 بر صفر شاگردان کی روش تمام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم های ملی ایران و الجزایر از ساعت 20:30 در ورزشگاه مرکور آره نا شهر گراتس اتریش به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار با بازی بسیار خوب ایران همراه شد و در نهایت شاگردان کی روش با حساب 2 بر صفر نیمه نخست را پیروز شدند.

سردار آزمون در دقیقه 11 و مهدی طارمی در دقیقه 19 برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

دقایق حساس

در دقیقه شش، ارسال احسان حاج صفی از روی نقطه کرنر با ضربه سر محمدرضا خانزاده همراه شد و با اختلاف نسبتا کمی از دروازه الجزایر به بیرون رفت.

در دقیقه 9، جهانبخش حمله ای را برای ایران طراحی کرد که توپ در ادامه به آزمون و سپس به طارمی رسید اما مهاجم الغرافه به جای شوت زنی پاس در عرض داد که با سرعت زیادی از مقابل انصاری فرد عبور کرد.

در دقیقه 10، یک بار دیگر ایران حمله ای را آغاز کرد که مهدی طارمی این بار در داخل محوطه جریمه شوت زد که ضربه او با اصابت به پای مدافع الجزایر به کرنر رفت و کرنر هم ثمری برای ایران نداشت.

گل: در دقیقه 11، ارسال علیرضا جهانبخش از سمت چپ زمین الجزایر به داخل محوطه جریمه این تیم با پرش بلند  و ضربه سر دقیق آزمون به داخل دروازه الجزایر رفت و گل نخست ایران به ثمر رسید.

در دقیقه 12، شوت محکم و دقیق کریم انصاری فرد با برخورد به پای مدافع الجزایر به کرنر رفت. ضربه کرنر بسیار خوب بود و بعد از سرزنی خانزاده، توپ مقابل پای کریم انصاری فرد افتاد که این بازیکن فرصت بسیار خوبی را از دست داد.

در دقیقه 18، سودانی با بیرانوند تک به تک شد که بیرانوند به خوبی این توپ را دفع کرد.

گل: روی کار خوب احسان حاج صفی در دقیقه 19 و پاس بسیار خوب به طارمی، مهاجم ملی پوش الغرافه هم دروازه بان را با یک سر توپ جا گذاشت و اجازه داد توپ بدون ضربه دیگری وارد دروازه الجزایر شود و اختلاف به دو گل برسد.

در دقیقه 26، روی اشتباه سعید عزت اللهی، بازیکنان الجزایر صاحب موقعیت خوبی شدند که خط دفاع تیم ملی مانع از پیش روی ریاز محرز شدند.

در دقیقه 32، علیرضا جهانبخش سانتر خوب و بی نقصی را به روی دروازه ارسال کرد که آزمون با کنترل خوبی شوت زنی کرد اما ضربه او را شوشی در دو مرحله کنترل کرد و مانع از به ثمر رسیدن گل دوم ایران شد.

سانتر بسیار خوب فرهات در دقیقه 35، با ضربه سر نه چندان دقیق بونجاح به بیرون رفت تا دروازه ایران بسته بماند.

در دقیقه 40، وحید امیری سانتر خوبی را به روی دروازه الجزایر فرستاد که توپ مقداری بلند تر از آزمون بود و به اوت رفت.

نیمه نخست این دیدار با پیروزی 2 بر صفر ایران خاتمه یافت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی، سعید عزت اللهی، کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب الجزایر: شوشی، فرحات، شافعی، ماندی، بوخنشوش، بن سبعینی، مجانی، هانی ( بن موسی 33)، محرز، سودانی و بونجاح.

دیدگاه تان را بنویسید