در گفت و گو با جی پلاس؛

بیرانوند: لیگ برتر تازه برای پرسپولیس شروع شده!/ قسم می خورم روی انصاری پنالتی نکردم

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود فاصله بسیار زیاد تیمش با تیم های تعقیب کننده، معتقد است مسابقات برای این تیم از امروز شروع شده است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ نتایج فوق العاده شاگردان برانکو در فصل جاری، هواداران این تیم را آماده دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر کرده و از الان برای بالا بردن جام قهرمانی لحظه شماری می کنند؛ به طوری که آن ها دوست دارند تیم شان با کسب همه امتیازات از بازی های اخیر، در دیدار با استقلال جشن قهرمانی خود را برگزار کند.

افزایش انتظارات در شرایطی است که سرخپوشان از هفته آینده گام در لیگ قهرمانان آسیا می گذارند و از طرفی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم نتوانستند به خاطر محرومیت فعال باشند و شاید در کوران مسابقات با مشکلاتی رو به رو شوند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس افزایش انتظارات از تیمش را به جا می داند اما می گوید شرایط را درک می کنند و از الان آماده روزهای سخت می شوند.

قسم می خورم پنالتی نکردم!

بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ ابتدا با اشاره به بازی قبلی پرسپولیس مقابل سپاهان، گفت: از پیروزی در آن مسابقه سنتی خیلی خوشحال شدیم و وظیفه داشتیم آن برد را به هواداران هدیه دهیم. سپاهان الان هم جزء تیم های خوب لیگ برتر است که برخلاف کیفیت فنی بالا، در نتیجه گیری خوب نبوده و شاید به خاطر همین موضوع تحت فشار باشند. با این حال مانند اکثر بازی ها، تیم برتر میدان بودیم و توانستیم از دو موقعیت  به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم؛ هرچند فکر می کنم توانایی زدن گل های بیشتر را داشتیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره اعتقاد ساسان انصاری به ارتکاب خطای پنالتی از سوی او به جی پلاس گفت: ساسان انصاری می‌خواست از من پنالتی بگیرد. من قسم می‌خورم که به او نزدم.

بیرانوند درباره اشتیاق هواداران برای برگزاری جشن قهرمانی در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: ما شوق و اشتیاق هواداران را درک می کنیم و می دانیم انتظارات از ما بالاست اما لیگ برای ما از امروز شروع شده است. ما کار سختی در ادامه مسابقات خواهیم داشت. لیگ قهرمانان آسیا انرژی زیادی را می طلبد و باید در دور گروهی این مسابقات حضور موفقی داشته باشیم. با توجه به این شرایط، خودمان را برای روزهای سخت آماده کرده ایم و می دانیم چه کار باید کنیم.

دروازه با پرسپولیس درباره دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر می گوید: چندین بار با صنعت نفت بازی کردیم و می دانیم چه جدال سختی را مقابل این تیم در آبادان خواهیم داشت. همه تلاشمان را می کنیم و امیدوار به پیروزی هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید