در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به یک شایعه عجیب!/ اوکتاویو: همزمان سرمربی اسپورتینگ نیستم/ اختلافی با فدراسیون ندارم

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می گوید در زمان مرخصی، هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته و به خاطر مسائل خانوادگی با کمی تاخیر به ایران باز می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مارکو اوکتاویو از چند ماه قبل مجددا بر مسند هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نشست تا کار نیمه تمام خود در ایران را کامل کند.

او که به عنوان معمار فوتبال ساحلی ایران شناخته می شود، بعد از دوری دو ساله به تیم ملی ایران بازگشت و بعد از برگزاری اردو و دعوت چهره های جدید، تیمش را برای مسابقات بین قاره ای 2017 امارات آماده کرد و توانست عنوان سوم این رقابت ها را به دست بیاورد.

مربی برزیلی که عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 1998 فرانسه را به عنوان مربی تیم ملی برزیل یدک می کشد، بعد از جام بین قاره ای به مرخصی رفت ولی هنوز به ایران برنگشته است.

او در کنار تیم اسپورتینگ پرتغال در رقابت های موندیالیتو برزیل که با حضور تیم های بزرگ جهان و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی برگزار شد، حضور داشت تا شائبه مربیگری او در این تیم مطرح شود.

حضور همزمان در اسپورتینگ و تاخیر در بازگشت به ایران سبب گمانه زنی برخی رسانه ها درباره قطع رابطه اوکتاویو با فدراسیون بعد از چند ماه شد و عده ای هم پیش بینی کردند که او در قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران توافق کرده که در زمان مرخصی خود، با تیم های دیگر هم همکاری کند!

پس از طرح شائبه ها، پیرمرد دوست داشتنیِ برزیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ این موارد را رد کرد و تاکید کرد که فردا به ایران باز می گردد تا تیم ملی را مهیای حضور در پرشین کاپ به میزبانی بوشهر کند و به هیچ وجه هدایت تیم دیگری را بر عهده نداشته است.

 

** در روزهای گذشته مطلبی درباره مربیگری شما در تیم فوتبال ساحلی اسپورتینگ لیسبون پرتغال در جام موندیالیتو پرتغال مطرح شده است! این موضوع صحت دارد?

من برای دیدن جام موندیالیتو رفتم اما نه به عنوان مربی؛ من همزمان هدایت دو تیم را بر عهده نداشتم.

** پس حضور شما کنار تیم اسپورتینگ چه دلیلی داشته است؟

باشگاه اسپورتینگ از من دعوت کرد که کنار این تیم باشم و من هم از دو بازیکن برزیلی اسپورتینگ حمایت کردم؛ موضوع همین بود.

** چرا با وجود اتمام زمان مرخصی تان، به ایران نیامدید؟ شایعه شده که مشکلی با فدراسیون فوتبال دارید!

بازگشت من به ایران به خاطر مسائل خانوادگی تا حدودی عقب افتاد اما امروز به ایران بر می گردم و خیلی مشتاق کار کردن با بازیکنان تیم ملی هستم تا یک عملکرد خود در رقابت های فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر داشته باشیم. مایلم از فدراسیون فوتبال بابت حمایت از برنامه من تشکر کنم و برای شما بهترین ها را آرزو می کنم. از بازگشت به ایران خوشحال هستم.

به گزارش سرویسی ورزشی جی پلاس؛ مسابقات بین المللی پرشین کاپ بوشهر با حضور چند تیم مطرح جهان در بهمن ماه برگزار می شود که امسال تیم های اسپانیا، اوکراین و جمهوری آذربایجان مقابل ایران قرار می گیرند.

دیدگاه تان را بنویسید