هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سایپا و سپاهان امتیازها را تقسیم کردند/ توقف ذوب آهن برابر مشکی پوشان در نقش جهان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دو تیم سایپا و سپاهان در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

مهدی ترابی در دقیقه 35 و از روی ضربه ایستگاهی موفق شد دروازه سپاهانی‌ها را باز کند. ساسان انصاری نیز در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

با این نتیجه سایپا 24 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول باقی ماند و سپاهان 16 امتیازی و به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد.

**پدیده - پیکان

تیم‌های پدیده و پیکان در نخستین دیدار نیم‌‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال (هفته شانزدهم) از ساعت 14 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

فرزاد قاسمی در دقیقه 52 برای پیکان گلزنی کرد، اما محمد قاضی در دقیقه 71 و با شوتی زیبا، بازی را به تساوی کشاند تا با 9 گل زده، همچنان در تعقیب علیپورِ 10 گله در جدول گلزنان باشد. همچنین این پنجمین دیدار پیاپی بود که شاگردان مجید جلالی از کسب پیروزی بازماندند.

محمدرضا اکبریان داور این دیدار، محمدرضا خانزاده و امین قاسمی‌نژاد از پدیده و محمدصادق بارانی و مهدی مومنی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

**سپیدرود - نفت تهران

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و نفت تهران امروز (جمعه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 در ورزشگاه سردار جنگل آغاز شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود بگذرد.

علی عباسی در دقیقه 2، پویا نزهتی در دقیقه 56 و میعاد یزدانی در دقیقه 63 گلزنان تیم سپیدرود در این دیدار بودند و تک گل نفت را رضا حبیب‌زاده در دقیقه 76 به ثمر رساند.

وحید کاظمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این دیدار به سینا خادم‌پور از نفت و هادی موسوی از سپیدرود کارت زرد نشان داد. کاظمی همچنین در دقیقه 71 حمید ملکی بازیکن تیم سپیدرود را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد.

امید روانخواه که در نیم‌فصل هدایت تیم سپیدرود را به عهده گرفته، در اولین تجربه سرمربیگری خود در این تیم موفق شد پیروزی پَُر گلی را مقابل نفت به دست بیاورد. با سه امتیازی که سپیدرود در این دیدار به دست آورد 15 امتیازی شد و با سه پله صعود  در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آتیلا حجازی سرمربی جدید تیم نفت هم که وضعیتی مشابه امید روانخواه داشت، اولین شکست خود را در نفت تجربه کرد و با همان سیزده امتیاز و یک پله سقوط در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. حجازی به دلیل عدم ثبت قراردادش از سوی سازمان لیگ از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد و سعید رمضانی از کنار زمین تیم را هدایت می‌کرد.

**ذوب آهن - مشکی پوشان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مشکی‌پوشان مشهد از ساعت 14:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

قضاوت این دیدار را جواد رحیم‌زاده بر عهده داشت. او در این دیدار به روح‌الله سیف‌الهی، حسین بادامکی و میرهانی هاشمی از تیم مشکی‌پوشان کارت زرد نشان داد.

شاگردان قلعه‌نویی با این تساوی 20 امتیازی شدند و موقتاً به رده هفتم جدول راه یافتند، اما تیم سیاه‌جامگان با 9 امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند.

**بازی های هفته شازندهم لیگ برتر

لیگ برتر

**جدول لیگ برتر

جدول لیگ

دیدگاه تان را بنویسید