زینی وند در پاسخ به جی پلاس:

برنامه جدید دولت برای شهریه مدارس غیرانتفاعی

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی از تشکیل کار گروهی در استانها برای تصویب نرخ شهریه مدارس خبر داد و گفت: از این پس نظارت بیشتری بر مدارس غیرانتفاعی خواهیم داشت و آنها باید مطابق با تفاهم نامه منطقه ای شهریه دریافت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مجتبی زینی وند - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگار جی پلاس، مبنی بر عدم نظارت احتمالی بر میزان و تفاوت شهریه دریافتی در مدارس غیرانتفاعی، اظهار کرد: متاسفانه میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی مطابق با الگویی که برای این امر تدوین شده نیست! اما از این پس مؤسسان مدارس غیرانتفاعی تنها پس از تکمیل مراحل پیش بینی شده در آیین نامه جدید و درصورت رضایت مسئولان منطقه می توانند رتبه بالاتری کسب کرده و تا حد مشخصی تفاوت شهریه داشته باشند. شک نکنید مدارس غیردولتی از این پس با نظارت بیشتری از سوی مسئولان منطقه ای و استانی مواجه خواهند شد.

وی افزود: کار گروه جدیدی که بر فعالیت مدارس غیرانتفاعی نظارت خواهد کرد مطابق هزینه تمام شده در به کار گیری نیروی آموزشی و دیگر شرایط مدارس اقدام به تعیین شهریه خواهد کرد و مؤسس در صورت عدم پذیرش هزینه تعیین شده از سوی کارگروه، می تواند به شورای سیاستگزاری آموزش و پرورش در استان خود مراجعه کند اما بدیهی است تا زمانی که تفاهم نامه ای بین او و کارگروه استان نهایی نشود نمی تواند اقدام به افزایش هزینه کند.

دیدگاه تان را بنویسید