گزارش جی پلاس؛

پورشه جدید کیمن GT4 و باکستر اسپایدر 2018/ تصاویر و مشخصات

شرکت خودروسازی پورشه، در نیمه دوم سال آینده میلادی دو مدل جدید 718 باکستر اسپایدر و کیمن جی تی 4 عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ کارادوایس نوشت: شرکت خودروسازی پورشه مشغول کار روی دو مدل جدید از نسخه 718 خود است. دو مدل 718 کیمن جی تی 4 و باکستر اسپایدر مجهز به موتور مسطح شش سیلندری 911 GT3 خواهد بود.

نسخه جدید باکستر اسپایدر به یک موتور شش سیلندری 4.0 لیتری توربوشارژر مجهز شده و انتظار می رود بتواند نیرویی معادل 425 اسب بخار تولید کند.

نسخه قبلی باکستر اسپایدر به موتور 3.8 لیتری مجهز شده که قادر به تولید توان 276 کیلو وات بود و در عرض 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 می رسید. از طرفی دیگر کیمن جی تی 4، نسخه قدرتمندتری است که توان تولید 283 کیلو وات را دارد و سرعت آن از صفر تا 100 فقط حدود 4.4 ثانیه طول می کشد.

این دو خودروی اسپرت با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا جعبه دنده آپشنال PDK عرضه می شوند.  این مدل ها به طور استاندارد تجهیزاتی مانند: پکیچ کورنوی اسپرت، سیستم کنترل گشتاور پورشه با قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه را دارند.

از جمله تغییرات دیگری که در این نسخه داده شده، می توان به حذف سیستم رسانه یا سیستم های تهویه مطبوع در جهت کاهش وزن این خودروها، اشاره کرد. در مقایسه با مدل جی تی اس که در عرض 4.1 ثانیه به سرعت 100 می رسد، این دو نسخه نیز بسیار سریع می باشند. این دو مدل در نیمه دوم سال آینده میلادی عرضه خواهند شد.

2016_porsche_718_Boxster_03

پورشه  718 باکستر جی تی اس و کیمن جی تی اس 2018

پورشه ۷۱۸ باکستر جی تی اس و پورشه ۷۱۸ کیمن جی تی اس با موتور جدید توسط پورشه معرفی شدند. این دو مدل از موتورهای رنج متوسط پورش استفاده می کنند. و حالا قدرت این خودروها به ۳۶۵ اسب بخار افزایش پیدا کرده است .

 این خودروها به موتور ۲.۵ لیتری  تنفس طبیعی، چهار سیلندر باکستر با توربوشارژها و ورودی هوای بهینه مجهز شده اند. با این حساب این موتور ۱۵ اسب بخار بیشتر از مدل ۷۱۸ S و ۳۵ اسب بیشتر از مدل پیشین GTS توان تولید می کند. 

 این دو خودروی اسپرت با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا جعبه دنده آپشنال PDK عرضه می شوند. مدل های GTS به طور استاندارد تجهیزاتی مانند : پکیچ کورنوی اسپرت، سیستم کنترل گشتاور پورشه با قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) را دارند.

کیمن جی تی اس، حداکثر گشتاور ۴۳۰ نیوتن متری شتاب و انعطاف پذیری بهتری را به دنبال دارد که از دور ۱،۹۰۰ تا ۵،۰۰۰  در دسترس است و وقتی با پکیج کورنو و کلاچ PDK ترکیب می شود، به نسخه های GTS شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه ای را می دهد.

2018-porsche-718-boxster-cayman-gts-P17_0879_a3_rgb

2018-porsche-718-boxster-cayman-gts-P17_0886_a3_rgb

 

دیدگاه تان را بنویسید