گزارش جی پلاس؛

بی ام دبلیو X2 مدل 2018 شکار دوربین جاسوسان شد + تصاویر و مشخصات

بی ام دبلیو x2 مدل 2018 با ظاهری جوان پسند تر نسبت به از x1 شکار دوربین جاسوسان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ کارادوایس نوشت: بی ام دبلیو x2 شکار دوربین جاسوسان شد و در این تصاویر تقریبا بدون پوشش ظاهر شده و تنها فقط چراغ های عقب و طرفین شیشه عقب پوشیده شده اند.

از لحاظ طراحی نیز X2 کاملا با نسخه کانسپت خود که حدود یک سال پیش در نمایشگاه پاریس رونمایی شد تطابق ندارد و به همین دلیل برخی معتقدند این کراس‌اوور کوپه جدید در ظاهر تفاوت چندانی با X1 ندارد. بااین‌حال X2 در مقایسه با X1 چراغ‌های جلو و عقب اسپرت‌تری دارد که ظاهری جوان‌پسندتر به آن بخشیده درحالی‌که روی درهای آن نیز پوشش‌های پلاستیکی بیشتری کار شده است. یکی از ویژگی‌های ظاهر جدید این ماشین نیز وجود لوگوی بی ام دبلیو روی ستون C آن است.

2018-BMW-X2-No-Camo-4

انتظار می رود X2  مجهز به یک سری موتورهای بنزینی و دیزلی چهارسیلندر توروبوشارژ یا سه سلیندری باشد.

 

2018-BMW-X2-No-Camo-3

 

رینگ‌های آلیاژی X2 نسبتاً کوچک به نظر می‌رسند و احساس می‌شود که در صورت استفاده از رینگ‌های بزرگ‌تر، عضو جدید خانواده کراس‌اوورهای کوپه بی ام دبلیو نمای بهتری خواهد داشت. در هرحال از آنجایی‌که ب‌ام‌و در پروتوتایپ‌های نزدیک به تولید X2 از پوشش‌های استتاری معمول استفاده نکرده، به‌احتمال‌ زیاد رونمایی رسمی آن در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

گزینهٔ اول برای این کار می‌تواند نمایشگاه لس‌آنجلس در دسامبر امسال باشد اما اگر X2 در این نمایشگاه رونمایی نشود، به این معنی است که نمایشگاه دیترویت 2018 برای معرفی آن انتخاب شده است.

2018-BMW-X2-No-Camo-2

2018-BMW-X2-No-Camo-1

2016-BMW-X1-S-DRIVE-20i-v-2016-Subaru-Forester-2.0XT-Premium-52

 

دیدگاه تان را بنویسید