ستاره دیشب آبی پوشان در گفتگو با جی پلاس؛

فرشید اسماعیلی: بازی با گسترش مثل تمرین کردن بود!/ برد استقلال ارزشمندتر از گلزنی من است

هافبک گلزن استقلال که در بازی با گسترش فولاد بهترین بازیکن زمین بود، پیروزی برابر این تیم را حاصل کار گروهی دانسته و آن را ارزشمندتر از گلزنی برابر رقیب تبریزی عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، روند خوب استقلال بعد از پیوستن وینفرد شفر به این تیم ادامه دارد. آبی پوشان در هفته سیزدهم لیگ برتر موفق به شکست گسترش فولاد در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی شدند تا به رده نهم جدول صعود کنند.

استقلالی ها در این هفته هم توانستند موقعیت هایی را خلق کنند و روی دو گلی که فرشید اسماعیلی وارد دروازه فرناندو خسوس کرد، پیروز میدان شدند.

هافبک جوان استقلال با این دو گل، به بهترین گلزن تیمش تبدیل شد و رفته رفته علائم رسیدن به شرایط ایده آل را نشان می دهد. او به یکی از بازیکنان محبوب شفر تبدیل شده و در همه بازی ها از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

هافبک هرمزگانی استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد را ارزشمند دانست. او می گوید عبور از دفاع لایه لایه گسترش فولاد کار سختی بود اما با استمرار کارهای تاکتیکی و ترکیبی، توانستند دو بار به این تیم گل بزنند و امیدوار به صعود به بالای جدول بمانند. در ادامه مصاحبه او را می خوانید:

جی پلاس: پیروزی خوب و روحیه بخشی را مقابل گسترش فولاد کسب کردید؟

اسماعیلی: کم نقص بازی کردیم و در اکثر دقایق بازی سوار توپ و میدان بودیم. خوشبختانه توانستیم از دو موقعیت مان استفاده کنیم و پیروز شویم. در بازی های قبل هم نمایش خوبی داشتیم اما بدشانسی باعث شده آن بازی ها را نبریم. گسترش خیلی سخت دفاع می کرد و عبور از دفاع لایه لایه این تیم بسیار سخت بود اما با کارهای ترکیبی و تاکتیکی، دفاع گسترش باز شد.

همه در این برد سهیم بودند

جی پلاس: دو گل زدی و حالا بهترین گلزن تیم هستی.

اسماعیلی: مهم پیروزی تیم بود. این برد از حیث افزایش روحیه بازیکنان ارزشمند بود. تیم ما تحت فشار است و ادامه دار شدن این پیروزی ها باعث افزایش کیفیت تیم می شود. گلزنی من به خاطر نمایش خوب سایر بازیکنان بود و همگی در این برد سهیم بودیم.

می توانیم به جایگاه اصلی تیم بازگردیم

جی پلاس: به رده نهم صعود کردید. می توانید در پایان نیم فصل در نیمه نخست جدول قرار بگیرید؟

اسماعیلی: امیدوار هستیم. فکر می کنم باید جایگاه بهتری داشته باشیم. با تداوم بردهایمان می توانیم به جایگاه اصلی تیم برسیم.

جی پلاس: بعد از گلزنی، بازیکنان نیمکت نشین و ثابت خوشحالی کردند. رابطه خوب بین بازیکنان حاکم شده است؟

اسماعیلی: همه بازیکنان یک دل و همدل هستند که استقلال موفق شود. این روحیه از گذشته در استقلال بود. من با داریوش شجاعیان و مهدی قائدی خیلی صمیمی هستم و بعد از گل آنها هم حسابی خوشحال شدند.

بازی در ورزشگاه خالی مثل تمرین کردن است

جی پلاس: جای خالی هواداران را حس نکردی؟

اسماعیلی: بازی در ورزشگاه خالی بسیار سخت است. هیج عامل بیرونی دیگری برای تحریک انگیزه بازیکنان وجود ندارد. شرایط تقریبا مانند تمرین کردن است. دوست داشتم هواداران استقلال کنارمان بودند.

دیدگاه تان را بنویسید