گفتگوی جی پلاس پیش از دربی ۸۵؛

فرشید اسماعیلی: هواداران استقلال حمایت کنند، دربی 85 را هم می بریم/ به نتایج پرسپولیس توجهی نداریم

هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال می گوید تمام بازیکنان و کادرفنی این تیم، فقط به برتری مقابل پرسپولیس در دربی 85 فکر می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ آخرین دربی تهران، بعد از چندین بازی که با ناکامی استقلال همراه شده بود، در نهایت با پیروزی 3 بر 2 این تیم تمام شد و ستاره آن بازی کسی جز فرشید اسماعیلی نبود.

هافبک استقلال در آن بازی، با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، در طول بازی هم بسیار خوب ظاهر شد و تحسین همگان را به دنبال داشت.

او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت ابتدای فصل، حالا آمادگی خود را به دست آورده و در همه بازی ها به صورت ثابت به میدان می رود. فرشید در بازی اخیر هم روی تیزهوشی خود گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

هافبک آبی پوشان بیشتر از هر بازیکن دیگری امیدوار به کسب پیروزی است و از هواداران تیمش می خواهد در دربی 85 سکوهای استقلال را پر کرده و از تیمشان حمایت کنند تا یک پیروزی دیگر را در این بازی به ارمغان بیاورند. مصاحبه هافبک استقلال با خبرنگار ورزشی جی پلاس را در ادامه می خوانید:

برای یک برد دیگر در دربی به میدان می رویم

جی پلاس: بالاخره به دربی پایتخت رسیدیم و استقلال به عنوان تیمی که آخرین بازی را برده راهی میدان می شود.

اسماعیلی: برای این بازی انگیزه خاصی داریم و برای بردن حریف پا به میدان می گذاریم. توجهی به نتایج اخیر نداریم و انگیزه مان بیشتر از همیشه است و توان تکرار نتیجه را در خود می بینیم.

تمام تلاشم برای بردن استقلال است

جی پلاس: چقدر به گل زدن یا دادن پاس گل در این دربی فکر می کنی؟ مقابل نساجی هم بعد از مدت ها گل زدی.

اسماعیلی: مهم ترین مسئله موفقیت استقلال است و سعی می کنم بیشتر روی اجرای برنامه های تیمی متمرکز باشم. تمام تلاشم را برای بردن استقلال به خرج می دهم و هر زمان بتوانم گل می زنم یا پاس گل می دهم.

هواداران از تیم حمایت کنند بازی را می بریم

جی پلاس: مقابل نساجی هواداران تیمتان کم بود. فکر می کنید چقدر از دربی استقبال کنند؟!

اسماعیلی: طرفداران استقلال همیشه پشت این تیم بودند و مطمئنم در این بازی هم، تیم را حمایت می کنند. برای پیروزی در دربی تمام تلاش مان را می کنیم. از هواداران می خواهم پنج شنبه (فردا) در ورزشگاه آزادی، استقلال را حمایت کنند. آنها سال گذشته با وجود اینکه گل اول را خوردیم، دست از حمایت تیم برنداشتند و ما هم با تمام توان بازی کردیم و یک برد دلچسب را به دست آوردیم. در آن مسابقه همه بازیکنان روی بردن حریف تمرکز کردند.

خوشحالم در خدمت استقلال هستم

جی پلاس: بعد از مدت ها گل زدی و جزو نفرات ثابت شفر هستی. با وجود صحبت های شفر مبنی بر وجود چهار تغییر در تیمش برای دربی، تو جزو نفرات ثابت هستی؟

اسماعیلی: این موضوع بستگی به تصمیم شفر دارد. خوشحالم در خدمت هستم اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیدم. رفته رفته بهتر می شوم و برای استقلال بازی های بهتری را به نمایش می گذارم. سعی می کنم در ترکیب شفر هم بدرخشم. تمام تلاش شفر و دستیارانش موفقیت استقلال است و آنها هیچ مشکلی با بازیکن خاصی ندارد. هر کسی که آماده باشد و به برنامه های تیم بخورد، در ترکیب قرار می گیرد.

در حال بهبود کیفیت تیم هستیم

جی پلاس: عملکرد کادر فعلی استقلال چطور است؟

اسماعیلی: کادرفنی قبلی و فعلی تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال گذاشتند. در حال حاضر شرایط خوب است و تیم استرس گذشته را ندارد. فکر می کنم در مسیر خوبی قدم برداشتیم و در حال بهبود کیفیت تیم هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید