بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ در گفتگو با جی پلاس؛

شجاعی مهر: جوانان خوبی وارد گویندگی شدند اما جای سواد و دانش خالی است!

مجری با سابقه تلویزیون و رادیو کشور درباره نحوه ورود جوانان به این عرصه گفت: اجرا و گویندگی فقط داشتن بیان خوب نیست، بلکه باید شخصیت گویندگی هم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

هرمز شجاعی مهر مجری و گوینده تلویزیون در بازدید از غرفه جماران و جی پلاس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره حضور جوانان در عرصه مجری گری در تلویزیون و رادیو به خبرنگار فرهنگ و هنر جی پلاس گفت: تغییر باید در تمام زمینه ها اتفاق بیافتد. اجرا و گویندگی هم یکی از بخش هایی که احتیاج به تغییر و خون تازه دارد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد اجراهای خیلی خوبی هستیم، جوان های خیلی خوبی وارد این عرصه شده اند اما در این بین جای یک چیز خالی است آن هم سواد و دانش گویندگی است. جوانانی که به این حوزه وارد شده اند باید دوره می دیدند و بعد از آن وارد این عرصه می شدند. آنها باید از قبل خودشان را آماده می کردند چون اجرا و گویندگی فقط داشتن بیان خوب نیست، بلکه باید شخصیت گویندگی هم داشته باشید.

این مجری با سابقه تلویزیون حضور جوانان در کنار افراد قدیمی و با سابقه را ضروری دانست و ادامه داد: جوانان به مرور زمان و با کسب تجربه می توانند موفق شوند. به نظر من ترکیبی از نسل گذشته و با تجربه و نوآوری جوان ها می تواند خیلی خوب باشد. مانند همین اتفاقی که در سیمای خانواده افتاده است، من و سه نفر از گوینده های جدید در حال کار هستیم و تلفیق ما خیلی خوب است و نتیجه کار هم راضی کننده است.

شجاعی مهر ضمن توصیه جوانان علاقه مند گویندگی به مطالعه، به جی پلاس گفت: جوانان در وهله اول باید دانش و اطلاعات خود را وسیع و گسترده کنند. نمی گویم اطلاعات آنها از نسائل باید خیلی عمیق باشد، اطلاعات آنها باید وسیع و گسترده باشد. در مرحله دوم باید عاشق گویندگی باشند.

دیدگاه تان را بنویسید