نتایج روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی پارس جنوبی با پیروزی مقابل آبی های خوزستان/ اولین برد مجید جلالی با پیکان و فرار از قعر نشینی+ جدول نتایج و رده بندی

دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر پارس جنوبی با پیروزی مقابل استقلال خوزستان صدرنشینی را برای خود در جدول رده بندی حفظ کرد.

پارس جنوبی  1 - استقلال خوزستان صفر

 دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر پارس جنوبی به پایان رسید.

در این دیدار ستاره جوان پارس جنوبی امید سینگ در دقیقه ۷ گل پارس جنوبی را برای شاگردان مهدی تارتار به ثمر رساند.

امید سینگ از پارس جنوبی، سابا تاوادزه، حکیم نصاری و طالب ریکانی از استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

پارس جنوبی با این پیروزی با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس با ۱۳ امتیاز به صدر جدول رسید. استقلال خوزستان هم با ۵ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

پیکان 1 - فولاد خوزستان صفر

دیدار تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) از ساعت 20:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که در پایان این دیدار تیم پیکان موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست دهد.

تک گل این دیدار را بختیار رحمانی در دقیقه 41 به ثمر رساند.

یاسر همرنگ قضاوت این دیدار را به عهده داشت. او در این مسابقه حامد لک از تیم فولاد و مهدی مومنی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

این پیروزی، اولین برد شاگردان جلالی در لیگ هفدهم بود. شاگردان جلالی با این سه امتیاز پنج امتیازی شدند و بالاتر از استقلال چهار امتیازی در جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

سیاه جامگان 1 - نفت تهران 1

روز دوم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:35 امروز (پنجشنبه) با دیدار سیاه‌جامگان - نفت تهران در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید.

پیام ملکیان در دقیقه 68، تک گل تیم سیاه‌جامگان را به ثمر رساند تا شاگردان اکبر میثاقیان در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرند، اما این پایان کار نبود و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 2+90 روی پاس محسن بنگر کار را برای نفتی‌ها به تساوی کشاند.

کوپال ناظمی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت که به محمد ناصری از تیم سیاه‌جامگان کارت زرد نشان داد.

جدول رده بندی تا پایان روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر

100

جدول نتایج تا پایان روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر

2000

دیدگاه تان را بنویسید