بی اطلاعی سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی از انتصابش!

اوکتاویو در گفتگو با جی پلاس: هنوز با فدراسیون ایران در آغاز راه هستیم/ امیدوارم آنها من را انتخاب کنند!

سرمربی جدید و برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هنوز از این انتصاب خبر ندارد و می گوید فعلا با فدراسیون فوتبال ایران در آغاز راه هستند و برای این موضوع مذاکره کرده اند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مارکو اوکتاویو عصر امروز (دوشنبه) از سوی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزیده شد. اولین افتخارات تیم فوتبال ساحلی ایران متعلق به حضور این مربی روی نیمکت تیم بود و طی سال های گذشته هم اهالی فوتبال ساحلی و حتی برخی مسئولان فدراسیون نیز انتظار بازگشت دوباره او را داشتند.

او پیش از این در سه مقطع مخلتف هدایت ایران را بر عهده داشت و برای بار چهارم نیز این اتفاق تکرار شد. او در سال های 2008، 2010 و 2012 تا 2016 هدایت تیم ملی را عهده دار بوده است. این مربی برزیلی همچنین سابقه هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را هم در کارنامه خود دارد. 

اوکتاویو در حالی که از انتصاب به عنوان سرمربی تیم ملی اطلاع نداشت در گفت و گو با جی پلاس، اظهار کرد: ما در آغاز راه هستیم و برای این موضوع مذاکره کرده ایم.

او در عین حال به فارسی کلمه "انشاءالله" را بکار برد و گفت: انشاء الله فدراسیون فوتبال ایران من را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند!

ظاهرا فدراسیون فوتبال پیش از اینکه خبر توافق نهایی را به این سرمربی بدهد، خبر هدایت تیم ملی توسط او را رسانه ای کرده است.

به گزارش جی پلاس؛ این مربی برزیلی بارها از علاقه خود برای هدایت ایران گفته بود و آغاز افتخارآفرینی فوتبال ساحلی ایران در عرصه های بین المللی با این مربی بود. ایران برای اولین بار با اوکتایو قهرمان آسیا و قهرمان جام جهانی بین قاره ای شد. قرارداد او دو سال قبل به دلیل مشکلات مالی فدراسوین فوتبال تمدید نشده بود.

دیدگاه تان را بنویسید