گزارش جی پلاس؛

لشگر محرومان و مصدومان استقلال برای بازی با صنعت نفت!

استقلال در حالی لیگ برتر را روز جمعه در گرمای آبادان آغاز می کند که با لشگری از محرومان و مصدومان مواجه شده و خروج دو بازیکن از فهرست تیم هم دست منصوریان را بسته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در فصل نقل و انتقالات دست روی مهره ها اسم و رسم دار گذاشت تا این بار برای قهرمانی وارد مسابقات شود اما در حالی که تیم پرستاره ای دارد، به نظر می رسد دست او برای هفته نخست لیگ برتر خالی تر از همیشه باشد. او ٩ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و دو بازیکن هم به دلیل پر شدن سهمیه آبی پوشان از فهرست این تیم خارج شد!

آبی ها در هفته نخست با صنعت نفت آبادن در گرمای خوزستان بازی می کنند و به دنبال گرفتن انتقام بازی رفت پارسال هم هستند.

مصدومان؟

استقلال شاید بیشتر از هر زمان دیگری در ابتدای فصل مصدوم دارد. امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و لئوناردو پادوانی مصدومان استقلال هستند که غیبت ابراهیمی و فرشید باقری در بازی با صنعت نفت قطعی است. کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی برای رساندن دو بازیکن دیگر به شرایط می کنند.

محرومان؟

بعد از سماجت منصوریان در ندادن بازیکنانش به تیم ملی امید، استقلال با شکایت فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی مواجه شد و حسن زاده - رئیس کمیته، نهایتا مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی را تا زمان تشکیل جلسه محروم کرد تا به طور صد  درصد در بازی هفته اول غایب باشند.

منصوریان و افتخاری با علم بر مصدومیت بازیکنان خط دفاعی و هافبک مذاکره ای را هم با مهدی تاج برای بخشیدن این بازیکنان داشته اند اما او تصمیم درباره این موضوع را وابسته به کمیته انضباطی دانست.

عدم صدور ITC؟

پژمان منتظری و مجتبی جباری دو بازیکن استقلال هستند که از لیگ قطر به ایران بازگشتند. آن ها برای بازی در لیگ برتر نیازمند صدور کارت مسابقه (ITC) از سوی الاهلی قطر هستند اما این اتفاق تا پیش از ارسال این گزارش رخ نداده بود هرچند احتمال صدور کارت مسابقه منتظری زیاد است. جباری هم در صورت موفقیت اما مقداری با آسیب دیدگی مواجه است.

استقلالی ها با محرومیت حسینی، مصدومیت پادوانی، عدم صدور ITC منتظری و نیز خروج مگویان از لیست، تقریبا دفاع آخر برای بازی با صنعت نفت ندارد.

خروجی‌های لیست؟

با توجه به وجود بازیکن مازاد در لیست بالای ٢٣ سال استقلال، منصوریان مجبور به کنار گذاشتن مگویان و محسن کریمی شد تا این دو بازیکن هم جایی در لیست استقلال نداشته باشند.

حال باید دید منصوریان برای بازی با صنعت نفت چطور می تواند جای خالی این بازیکنان را پر کند.

دیدگاه تان را بنویسید