اولین واکنش فغانی به قضاوتش در بازی پرتغال و شیلی

فغانی در گفتگوی اختصاصی با جی پلاس: هیچ کاری بی اشکال نیست/ جدال سخت و فیزیکی را سوت زدم

داور بین المللی فوتبال ایران درباره قضاوتش در دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیونها گفت: بازی سخت و فیزیکی بود و ما سعی کردیم آن را کنترل کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا فغانی و تیم داوری ایرانی دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیونها بین تیم های شیلی و پرتغال را قضاوت کرد که این قضاوت از سوی بیشتر کارشناسان داوری نمره قبولی گرفت؛ هرچند یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در اواخر بازی وجود داشت که بحث برانگیز شد.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره این بازی اظهار کرد: بازی فیزیکی و سختی بود. یک طرف بازی تیم شیلی بود که طبق روال تیم های آمریکای جنوبی خیلی فیزیکی و درگیرانه بازی می کرد و بازیکنانش مدام به تصمیم ها اعتراض داشتند.

او ادامه داد: من و کمک هایم تلاش کردیم که بازی را به بهترین شکل کنترل کنیم.

فغانی درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ١١٣ هم به جی پلاس گفت: هیچ کاری بی اشکال نیست. به هر حال کمک داور ویدیویی به تیم داوری اضافه شده که از طریق ویدیو چک در صحنه هایی که اشتباه واضحی از داور سر می زند به او کمک می کند.

به گزارش جی پلاس؛ دیدار شیلی و پرتغال با قضاوت تیم داوری ایرانی در ١٢٠ دقیقه وقت قانونی و اضافه بدون گل مساوی تمام شد و در ضربات پنالتی، قهرمان آمریکای جنوبی ٣ بر صفر، قهرمان اروپا را شکست داد و به فینال راه یافت.

دیدگاه تان را بنویسید