پس از باخت تیم ملی والیبال مقابل آمریکا؛

سال افزون در گفتگو با جی پلاس: مقابل تیم ضعیفی نباختیم! / شرایط بهتری از لهستان داریم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت:آمریکا افتخارات زیادی در جهان والیبال دارد و ما برابر تیم ضعیفی شکست نخوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد سال افزون بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی برابر آمریکا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس اظهار کرد: برابر تیم قدرتمندی به میدان رفتیم ، تیمی که در والیبال دنیا افتخارات زیادی دارد. در المپیک 2016 ریو آمریکایی ها مدال برنز را از آن خود کردند. بنابراین ما برابر تیم ضعیفی شکست نخوردیم.

 

سال افزون ادامه داد: در این بازی اشتباهاتی داشتیم که قطعا در بازی های بعدی برطرف می شود. وقتی در ابتدای مسیر قراردارید این امکان وجود دارد که برخی ناهماهنگی ها به وجود بیاید  اما در ادامه مسیر برطرف می شود. باید به این تیم فرصت داد. ما در بازی های گذشته نشان دادیم که توانایی زیادی داریم اما احتیاج داریم که کمی هماهنگ تر شویم.

 

پاسور تیم ملی والیبال درباره دو بازی دیگر ایران برابر لهستان و روسیه گفت: لهستانی ها تیم قدرتمندی هستند اما ما این برتری را داریم که یک بار در هفته اول این تیم را شکست دادیم و از نظر ذهنی شرایط خوبی داریم اما باید این نکته را در نظر بگیریم که لهستان میزبان است.  روسیه هم به مانند لهستان در دنیای والیبال افتخارات زیادی دارد اما ما سابقه  برتری برابر این تیم را داریم. در دوبازی آینده به دنبال این هستیم که به برد برسیم و نباید ناامید باشیم.

سال افزون در پایان به جی پلاس گفت: مهم نیست که چه بازیکنی برای تیم ملی بازی می کند. مهم این است که هرکدام از ما که در زمین باشیم تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا تیم موفق باشد. تیم ملی ایران در مسابقه های آتی نتایج خوبی می گیرد و به نظرم تا اینجای کار هم بد کار نکردیم و با توجه به تغییراتی که در ترکیب داشتیم رضایت بخش کار کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید