در گفتگو با جی پلاس تایید شد

اعلام یک تبانی جدید در لیگ برای فرار از سقوط!

راه آهن که با برتری مقابل مس کرمان از سقوط به لیگ دو گریخت، در یک جدال حساس قعر جدولی با چهار گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد تا شایعه تبانی اش ایجاد شود؛ موضوعی که اکنون سرپرست باشگاه آن را تایید می کند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ دوشنبه 28 فروردین روز مهمی برای تیم فوتبال راه آهن بحران زده بود. آنها توانستند با پیروزی مقابل مس کرمان، از سقوط به لیگ دسته دوم فرار کنند. اما مسئله ای که باعث شد راه آهن مدعی صعود به لیگ برتر به این حال و روز بیافتد، این است که بازیکنانش از ابتدای فصل تاکنون ریالی دریافتی نداشته و به همین خاطر ظاهرا برخی بازیکنان این تیم در ازای مبلغی ناچیز، حتی از تیمی که تا اینجای فصل رایگان برایش تلاش کرده اند، می گذرند!

اواخر سال 95 بود که سرپرست این باشگاه از تماس و واریزهای مشکوک از طرف یکی از تیم های میانه جدولی به بازیکنان راه آهن خبر داد اما به نظر می رسد قصه تبانی و فساد در این باشگاه تمامی ندارد و احتمالا دو تن از بازیکنان این تیم با نام های "و.ح" و "ا.ن" در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان که با شکست سنگین و ٤ بر صفر نفت به پایان رسید، برای تیمشان کم کاری کرده اند!

آرش کیانیان، سرپرست باشگاه راه آهن در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، با تایید کم کاری این دو بازیکن در دیدار با نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: ما در تبانی "و.ح" و "ا.ن" در این دیدار شک نداریم! اگر فیلم بازی نفت مسجد سلیمان و راه آهن را مشاهده کنید، تبانی واضح است.

او در ادامه با این ادعا که تبانی بازیکنان راه آهن احتمالا از طریق لیدرهای تیم نفت مسجد سلیمان صورت گرفته، موضوع را اینطور شرح داد: شب قبل از بازی، لیدرهای نفت مسجد سلیمان این دو بازیکن را از اردوی تیم با خود برده اند و با آنان برای این دیدار تبانی کردند. البته "ا.ن" زمانی که در لیگ دو بازی می کرد، سابقه تبانی دارد و به نوعی الهه تبانی است. ما تمام مدارک علیه این دو بازیکن را برای کمیته انضباطی ارسال می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید