سعید قرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این فصل در راس برنامه های باشگاه مس کرمان پشتوانه سازی برای این تیم فوتبال بود.
وی با اشاره تلاش اعضای تیم فوتبال مس برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری اظهار کرد: از ابتدای فصل به مردم قول 2 ساله برای صعود دادیم و در همین زمینه برنامه ریزی کردیم.
مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه در چهار سال گذشته حمایت لازم از سوی مردم کرمان، رسانه ها و مسئولان از تیم فوتبال مس کرمان نشد گفت: نگرشی که نسبت به این تیم در استان به وجود آمده باید تغییر کند و برخی از تیم ها با وجود عدم امکانات، با یک بسیج همگانی از سوی نهادهای مختلف به لیگ برتر صعود می کنند.

** استفاده بیشتر از بازیکنان جوان در ترکیب مس کرمان
وی افزود: بنا بر اعلام کادر فنی برای 2 بازی باقیمانده از بازیکنان جوان که انگیزه بالایی دارند در ترکیب تیم استفاده خواهد شد و این بازیکنان جوان با کسب تجربه می توانند برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان در فصل آینده نیز موثر باشند.
قرایی تصریح کرد: بازیکنان جوان از جمله امیرحسین طاهری، محمد رفیعی، امیرحسین عسکری و رامین شکیبا در بازی های آتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند تا تیم شرایط بهتری در جدول رده بندی به دست بیاورد.

** صحبت های مقدماتی برای تمدید قرارداد سرمربی مس کرمان
وی با بیان اینکه صحبت های مقدماتی برای تمدید قرارداد فصل آینده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان انجام شده است گفت: قرارداد منصور ابراهیم زاده با مذاکره قابل تمدید است اما باید بازی های باقیمانده لیگ دسته یک به پایان برسد و تمامی جوانب و زمینه همکاری برای تمدید قرارداد بررسی شود.
مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه یکی از بهترین روانشناسان ورزشی کشور را سال گذشته در تیم مس کرمان داشتیم افزود: باید ابتدا فرهنگ استفاده از روانشناس در تیم ها نهادینه شود و پارسال تجربه ناموفقی در استفاده از روانشناس داشتیم.

** اشتباهات داوری به ضرر مس کرمان
وی با بیان اینکه اتفاقات بازی مقابل خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت به نفع مس کرمان نبود بیان کرد: متاسفانه اتفاقات بازی و اشتباهات داوری در بازی های فینال گونه اخیر به ضرر تیم مس کرمان تمام شد و موجب شد که نتیجه را واگذار کنیم.
قرایی گفت: در 2 بازی مس کرمان مقابل سپید رود رشت و خونه به خونه بابل در کنار مسائل فنی داوری نقش به سزایی در باخت مس کرمان بازی کرد.
وی افزود: پس از بازی مقابل این 2 تیم، مس کرمان به لحاظ روحی افت و این نتیجه ها استرس زیادی به تیم ما وارد کرد که موجب شد در بازی های بعدی نتیجه مطلوب را نگیریم.
هم اکنون و پس از پایان هفته سی و دوم لیگ دسته یک (جام آزادگان)، تیم فوتبال مس کرمان با 11 برد، 15 تساوی، شش باخت و 48 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.
در هفته سی و سوم لیگ دسته یک تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17 روز دوشنبه (چهارم اردیبهشت) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.