وزارت ارشاد وعده داد: کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان از فردا روی صحنه می‌رود

مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: اجرای صحنه‌ای موسیقی علیرضا قربانی که قرار بود از امشب در اصفهان برگزار شود، به‌علت برخی ناهماهنگی‌ها اجرا نشد که با پیگیری وزارت فرهنگ، اجرای علیرضا قربانی از فردا روی صحنه خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امشب ۱۴ اسفندماه قرار بر این بود که علیرضا قربانی با گروهش در شهر اصفهان روی صحنه بروند اما چند ساعت پیش از اجرا کنسرت لغو شد. اتفاقی که پیش از این هم در فصل پاییز، برای قربانی و اعضای گروهش در اصفهان به دلیل مخالفت مسئولان پیش آمده بود.

مسئله لغو کنسرت‌ها و نگاه‌های سلیقه‌ای بارها و بارها در شهرهای مختلف ایران برای خواننده‌ها اتفاق افتاده است. اتفاقی که مجددا چند ساعت پیش از شروع کنسرت برای قربانی پیش آمد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در بیانیه‌ ای از مخالفت با برگزاری کنسرت صحنه ای علیرضا قربانی خبر داد.

مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین خصوص نوشت: اجرای صحنه ای موسیقی آقای علیرضا قربانی از فرداشب طبق برنامه اجرا خواهد شد.

امشب این برنامه بخاطر برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد، در تلاش هستیم برای جبران یک شب به اجرای آقای قربانی اضافه شود.

از مردم شریف و هنر دوست اصفهان عذرخواهی می کنم.

اجرای صحنه‌ای موسیقی علیرضا قربانی که قرار بود از امشب در اصفهان برگزار شود، به‌علت برخی ناهماهنگی‌ها اجرا نشد که با پیگیری وزارت فرهنگ، اجرای علیرضا قربانی از فردا روی صحنه خواهد رفت.

دیدگاه تان را بنویسید