سیل در سیستان و بلوچستان/ سدهای شی‌کلک، خیرآباد و زیردان سرریز کردند/ خسارت 2 هزار میلیاردی/ محور راسک به چابهار زیرآب رفت

باران‌های شدید اسفندماه در سیستان و بلوچستان تاکنون حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان به تأسیسات زیربنایی و جاده‌ها و بخش کشاورزی خسارت زده اما تلفات جانی تا این لحظه گزارش نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیش از ۱۰۰ روستا در شهرستان‌های دشتیاری، قصرقند، نیکشهر و چابهار درگیر سیل هستند.

شدت بارش ها به‌گونه‌ای بوده که سدهای شی‌کلک، خیرآباد و زیردان سرریز کرده و باعث خوشحالی مردم منطقه شده.

باران‌های شدید اسفندماه تاکنون حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان به تأسیسات زیربنایی و جاده‌ها و بخش کشاورزی خسارت زده اما تلفات جانی تا این لحظه گزارش نشده است.

 

 

 

 

زیر آب رفتن محور راسک به چابهار در پی بارندگی و سیلاب در سیستان و بلوچستان

 

دستورات وزیر کشور برای رسیدگی به وضعیت مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی در تماس تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت مناطق سیلزده شهرستان های چابهار، دشتیاری و قصرقند قرار گرفت.

وحیدی در این تماس تلفنی، ضمن صدور دستورات لازم، بر بکارگیری امکانات انسانی و تجهیزات و ماشین آلات دستگاه های اجرایی منطقه برای کمک به آسیب دیدگان تاکید کرد و خواستار رسیدگی فوری به مشکلات و آلام سیلزدگان اعم از اسکان، مواد غذایی، درمان و لوازم گرمایشی شد.

وزیر کشور همچنین از محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران خواست با اعزام هیاتی از تهران، همه امکانات و تمهیدات لازم، به  فوریت برای کمک رسانی به استان ارسال شود.

حجم ویدیو: 1.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید