چرا بیمه تکمیلی بازنشستگان «ناکارآمد» است؟ - یک فعال صنفی به مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری نامه نوشت

در نامه مدیرعامل مجمع کانون‌های بازنشستگی استان اصفهان در نامه‌ای به غفرانی مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: «تا زمانیکه اجرای قراردادهای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان به صورت صندوقی منعقد می گردد مسئولیت ناکارآمدی آن به دوش صندوق بازنشستگی کشوری است».

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرعامل مجمع کانون‌های بازنشستگی استان اصفهان در نامه‌ای به غفرانی مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری، خواستار پاسخگویی در مورد وضعیت بیمه تکمیلی شد.

در این نامه آمده است: «تا زمانیکه اجرای قراردادهای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان به صورت صندوقی منعقد می گردد مسولیت ناکارآمدی آن به دوش صندوق بازنشستگی کشوری است».

در بخشی دیگر از این نامه می‌خوانیم: «بازنشستگان با پرداخت نقدی هزینه‌های پزشکی به مراکز درمانی بایستی ماه‌ها به دنبال دریافت مطالبات خود باشند و دیگر اینکه صندوق بازنشستگی با تأخیر درپرداخت هزینه های مراکز درمانی وداروخانه‌ها پشت آتیه سازان حافظ پنهان شده غافل از اینکه همه آگاهند مقصر اصلی این نابسامانی‌ها صندوق بازنشستگی است.»

این فعال صنفی به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیشنهاد کرده است که «برای سال آینده قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان به صورت‌ سرانه ای تنظیم شود».

 

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید