واکنش مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه به وضعیت اسفناک بورس: معضل اصلی، تحرکات دولت است!

قادر معصومی خانقاه مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه گفت: نمی‌شود که ما از یک طرف منابع خود را صرف کنیم و از طرف دیگر، دولت جیب شرکت‌ها را بزند. دولت نیز باید با ما همراه شود. البته ما بدون اینکه به این مسائل توجهی داشته باشیم، کار خودمان را انجام می‌دهیم، اما معضل اصلی، تحرکات دولت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قادر معصومی خانقاه در گفت‌وگو با شهر بورس، در پاسخ به این سوال که آیا صندوق توسعه امروز در بازار فعال است یا خیر؟»، اظهار داشت: بله، با صندوق تثبیت بازار سرمایه نیز هماهنگ هستیم و خریدهایی داریم، اما صندوق‌های حمایتی تا یک جایی می‌تواند از بازار حمایت کند. 

وی افزود: نمی‌شود که ما از یک طرف منابع خود را صرف کنیم و از طرف دیگر، دولت جیب شرکت‌ها را بزند. دولت نیز باید با ما همراه شود. البته ما بدون اینکه به این مسائل توجهی داشته باشیم، کار خودمان را انجام می‌دهیم، اما معضل اصلی، تحرکات دولت است.

مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه خاطرنشان کرد: الان در بازار فعال هستیم و سفارش‌های‌ حمایتی‌مان بر روی تابلو برخی از نمادها وجود دارد، اما فشار فروش موجود کار را سخت کرده است.

معصومی خانقاه ادامه داد: صف فروش برخی از نمادها از جمله شبریز و شپنا که امروز وجود دارد، به خاطر تصمیمات دولت است و صندوق‌های توسعه و تثبیت نمی‌توانند به تنهایی کاری انجام بدهند.

دیدگاه تان را بنویسید