آلوده ترین مکان های تهران از نظر آلودگی صوتی + اسامی

16 منطقه خطرناک، 8 منطقه آزار دهنده، 3 منطقه نامناسب برای کودکان و 2 منطقه تهران در شرایط سالم از نظر آلودگی صوتی قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فارس نوشت: بر اساس ایستگاه ثابت سنجش صوت در تهران، 16 منطقه خطرناک، 8 منطقه آزار دهنده، 3 منطقه نامناسب برای کودکان و 2 منطقه در شرایط سالم در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند.

بر اساس ایستگاه ثابت سنجش صوت در تهران، مناطق نیروهوایی، تهرانپارس، افسریه، میدان خراسان، خیابان امیرکبیر، میدان نماز، بعثت، نواب صفوی، خیابان آذری، میدان الغدیر، بلوار شهید گمنام، بزرگراه حکیم، شهرک گلها، میدان المپیک، بزرگراه همت و میدان صعنت در میان مناطق تهران خطرناک ترین بخش‌ها در زمینه آلودگی صوتی هستند.

نکته قابل توجه در این بخش منطقه گلبرگ است که در یک ماه اخیر در مدار سبز رنگ بوده و در شاخص آنلاین هیچ وقت در شرایط خطرناک قرار نگرفته است، اما هم اکنون گلبرگ نیز به این مناطق افزوده شده است.

همچنین در بخش نارنجی منطقه 4، بزرگراه امام علی(ع)، چهارراه کالج، میدان صنعت، آریاشهر، تهرانسر گلها، میدان بهاران و شهران در شرایط آزاردهنده قرار می‌گیرند.

گفتنی است که محلاتی که در روزهای گذشته در شرایط خطرناک یا آزاردهنده به سر می‌برد، هم اکنون در کنار اقدسیه در وضعیت سالم و مناسب اعلام شده است.

منطقه 2 تهران، پونک و بلوار شهید میرزا بابایی نیز در شرایط نامناسب برای کودکان با رنگ زرد در نقشه دیده می‌شود.

در آخر با اشاره به شاخص آنلاین ( 10 شب تا 7 صبح) نیز هیچ منطقه با رنگ سبز در نقشه دیده نمی‌شود و با 25 منطقه قرمز، تهران با رشد 4 درصدی آلودگی صوتی در یازدهم دی ماه قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید