گزارش جی پلاس

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی + جدول / بی ام و سری 3 مدل 2018 فقط 1.5 میلیارد! / قیمت انواع بی ام و سری 5، سری 7، سری X و Z در دبی، گرجستان و ارمنستان

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی یا بی ام دبلیو کارکرده برای واردات در دبی، گرجستان و ارمنستان متفاوت است که همراه جدول و عکس های واقعی برخی مدل های آن برای فروش در این گزارش می آید.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه اقتصاد و درآمد: بی ام دبلیو یا " بی ام و " همیشه در دنیا و به ویژه ایران محبوب پیر و جوان بوده است. خودرویی آلمانی که مردم احساس متفاوتی نسبت به اعتبار و کلاس برند آن داشته اند. اگر در فضای فانتزی فوتبالی - خودرویی، بنز را برزیل یا خود آلمان خودروسازها بدانیم قطعا بی ام دبیلو می تواند آرژانتین باشد! اما شاید پرطرفدار تر از رقیبش، چرا که به واسطه جوان پسند بودن فیس و تولید انواعی از خودروهای اسپرت همیشه میل جوانان را می ربود.

 

بی ام دبلیو آنقدر مدل و کلاس و سری دارد که قطعا نمی توان همه آنها را با جزییات کامل در این گزارش نام برد و شاید کاملترین توصیف آن فقط گفتن نامش است: بی ام و !

 

بی ام دبلیو اول موتور هواپیما می ساخت!

شرکت خودروسازی بی ام دبلیو یا همان بی ام و ، در ابتدا به‌عنوان یک کارخانهٔ تولید موتور هواپیما تأسیس شد و با پایان جنگ جهانی اول مجبور شد که بخش تولید موتور هواپیمای خود را متوقف کند. این کارخانه تا سال ۱۹۲۳ تنها موتورسیکلت می‌ساخت و در سال ۱۹۲۸ آغاز به تولید خودرو کرد. این شرکت چند ملیتی از تولیدکنندگان بنام خودروهای و موتور سیکلت لوکس در دنیاست که در سال 1916 توسط شخصی به نام فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد و اکنون دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ قرار دارد.

 

نهایت یک خورد یا لذت بی نهایت رانندگی؟!

بی ام دبلیو  از گذشته تا به امروز چندین شعار داشته است که همگی بر بی رقیب بودن این شرکت خودروسازی اشاره دارنداز جمله زیر شعارهای آن :

نهایت یک خودرو (The Ultimate Driving Machine)،  بی ام دبلیو یعنی لذت (Joy is BMW)،  لذت بی‌نهایت رانندگی (Sheer Driving Pleasure) لازم به ذکر است لوگوی BMW هم تا به امروز که شکل سه بعدی آن آماده شده، نماد حرکت پره های هواپیما در آسمان آبی است. یک لوگوی چهارخانه سفید و آبی که باعث شهرت بسیار زیاد این شرکت خودروسازی شده است.

 

تکنولوژی، ایمنی و پایداری در دستور کار BMW

این شرکت با بیش از 100 سال تاریخچه، یکی از مهمترین و معتبرترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس در جهان محسوب می‌شود و از اوایل دهه 1960 به‌عنوان یکی از پیشتازان در تولید خودروهای اسپرت و لوکس است. همچنین، بی‌ام‌و همواره تلاش مستمر برای ارتقاء پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های مهندسی، ایمنی، و پایداری خودروها را در دستور کار خود قرار داده است.

 

انواع مدل ها و سری های بی ام و

 

اتومبیل‌هایی تولیدی BMW به شرح زیر هستند:

 BMW سری ۱- تولید از سال ۲۰۰۴، ‌کوچکترین خودروی این شرکت محسوب می‌شود و که نسل اول آنها کوپه/کانورتیبل و نسل دوم آنها هاچبک است.

BMW سری ۳ - تولید از سال ۱۹۷۵ آغاز شده و درحال حاضر نسل ششم آن (F۳۰) در بازارهای جهان وجود دارد. مدل‌های موجود از این خودرو سدان اسپورت (F۳۰) و نسل چهارم واگن استیشن (F۳۰) کانورتیبل (E۹۳) و گرن‌توریزمو هستند. در سال ۲۰۱۴ سری ۴ خودروهای BMW جایگزین مدل کوپه و کانورتیبل سری ۳ شد.

BMW سری ۵- در مدل‌های سدان، کوپه، کانورتیبل و استیشن تولید می‌شود.

BMW سری ۵ گرن توریزمو (F۰۷) که تولید آن در سال ۲۰۱۰ آغاز شد و حلقه‌ای میان واگن‌های استیشن و کراس‌اوورهای کوچک ایجاد کرد.

BMW سری ۶- براساس سکوی سری ۵ ساخته شدند. مدل‌های این سری گرند تورینگ لاکسچری و خودروهای دو سرنشینه Z۳ و Z۴ هستند که فروش آنها از سال ۲۰۰۲ آغاز شده‌است.

BMW سری ۷ - در این نسل دستاوردهای بزرگی توسط این شرکت عرضه شد که از آن جمله می‌توان به سیستم iDrive اشاره کرد. خودروی هیدروژنی سری ۷ یکی از اولین موتورهای هیدروژنی جهان را در اختیار دارد. جدیدترین نسل این خودروها (F۰۱) در سال ۲۰۰۹ عرضه شدند. مدل Z۴ و خودروهای X۱، X۳، X۴، X۵ و X۶ از دیگر محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

 

وقتی BMW  اسپرت برقی ساخت

شرکت بی ام دبلیو تولید خودروهای برقی خود را در قالب برند تابع BMW I از سال ۲۰۱۱ آغاز کرد و تولید انبوه خودروی برقی BMW i۳ از سپتامبر ۲۰۱۳ آغاز شد. اولین خودروی اسپورت برقی این شرکت نیز در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و از سال ۲۰۱۳ تا ماه ژوئن ۲۰۱۵ بیش از ۳۰ هزار مدل خودروی برقی در سرتاسر جهان به فروش رسیدند.

این شرکت آلمانی  در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد.

 

 

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی در دبی، گرجستان و...

اما در ادامه تهیه گزارش قیمت خودروهای خارجی کارکرده در دبی (و شهرهای دیگر امارات) ، گرجستان، ارمنستان، عمان و قطر که به انتشار قیمت خودروهای کارکرده برای واردات در انواع تویوتا ، مرسدس بنز ، هیوندا ، خودروهای هیبردی (برقی)، محصولات کیا، انواع خودروهای رنو  ، نیسان و فیات 500 انجامید، در این گزارش قیمت انواع بی ام دبلیو کاکرده وارداتی در این کشورها را به تفکیک مدل، میزان کارکرد، ساخت ساخت، عکس و قیمت آنها در قالب جدول منتشر می کنیم.

بنابر مصوبات که تاکنون در آیین نامه واردات خودروهای کارکرده مشخص شده؛ مدل هایی از بی ام دبلیو با عمر کمتر از 5 سال را انتخاب کرده ایم.

 

 

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس

رنو ارزان ترین خودروی وارداتی می شود؟

 

قیمت انواع مزدا کارکرده برای واردات + جدول

مزدا 3، مزدا 6 ، مزدا GX3 و پیکاپ

 

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول

هیوندا ، ارزان ترین خودروی خارجی در امارات ، قطر، عمان، ارمنستان و...

 

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و دبی و... + جدول

انواع لندکروز ، کمری ، کرولا ، هایلوکس و یاریس            

 

قیمت خودروهای کیا در امارات ، گرجستان و ارمنستان

جدول قیمت انواع خودروی کارکرده اپتیما ، اسپورتیج و...

 

مرسدس بنز کارکرده در ارمنستان و امارات چند است؟ + جدول

 

قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در اطراف ایران +جدول

 

خرید فیات 500 کارکرده چقدر تمام می شود؟ + جدول

 

قیمت انواع فیات کارکرده وارداتی در ارمنستان و کشورهای عربی

دیدگاه تان را بنویسید