گزارش جی پلاس

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و دبی و... + جدول / انواع لندکروز ، کمری ، کرولا ، هایلوکس و یاریس / چرا تویوتا در کشورهای عربی بیشتر محبوب است؟!

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و دبی و کشورهای عربی دیگر چقدر است؟ انواع مدل های لندکروز ، کمری ، کرولا ، هایلوکس ، یاریس و ... با کارکردهای مختلف را با چه قیمت هایی در کشورهای اطراف ایران می توان خرید؟

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد: تویوتا یکی از پرتنوع ترین خودروسازهای دنیاست که متناسب با سلایق و بودجه های مختلف، محصولات متفاوتی را عرضه می کند. از خودروهای لوکس و لاکچری در خانواده لکسوس و شاسی بلندهای بادوام لندکروز تا انواع سدان های خانوادگی پرآپشن، وانت هایلوکس و اقتصادی ترین خودروهای کوچک که با نام یاریس به بازارهای جهانی عرضه شدند.

 

مهمترین ویژگی تویوتای کارکرده

برند قدیمی و خوشنام تویوتا ویژگی های منحصر به فرد متعددی دارد اما شاید بارزترین آنها از نظر مردم، دوام خودروهای این شرکت باشد. در کل دنیا تویوتا به دوام زیاد مشهور است و به همین خاطر اکثر کشورها در ناوگان تاکسیرانی خود از خودروهای تویوتا استفاده می کنند. این ویژگی برای ایرانی ها که بنا به دلایل اقتصادی و فرهنگی، خودروهایشان را دیر عوض می کنند و چند سالی هم درگیر با انواع تعمیرگاه ها می شوند، جلوه بیشتری دارد.

 

چرا تویوتا در کشورهای عربی بیشتر محبوب است ؟!

 

حتی اگر با دقت نه چندان موشکافانه بازار خودرو در کشورهای عربی را رصد کنید؛ متوجه وجه غالب حضور تویوتا در این کشورها می شوید. به ویژه انواع تویوتای لندکروز V6 و V8 که به شدت در امارات، قطر، عراق و... محبوب است!

کشورهای عربی برخلاف کشورمان، محدودیت خاصی در واردات انواع برندهای خودروسازی ندارند و بعضا مردمان شان نیز شاید مشکل مالی برای خرید از اکثر برندهای خودرسازی دنیا از جمله خودروهای آمریکایی و آلمانی ندارند اما پس چطور است که باز هم تویوتا در این کشورها بیشتر دیده می شود؟!

 

منشاء پاسخ این سوال کاملا فنی است. گویا شرکت تویوتا در ساخت موتور خودروها از فرمول ساختی برای آلیاژ بدنه موتور استفاده می کند که نسبت به دمای بالای هوا و حتی گرمای بسیار شدید، فوق العاده مقاوم است!

تویوتا در کشورهای عربی که همگی جزو گرمسیرترین مناطق دنیا هستند، دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر برندها داشته و به اصطلاح داغ نمی کند و اصلا آمپر آب حتی با وجود استفاده ممتد از کولر بالا نمی آید تا دست کم هم کمتر از خودروهای دیگر بالای می آید.

به طور مثال این ویژگی ها را خودرهای آمریکایی با وجود گرمسیر بودن برخی مناطق آمریکا اما به طور محسوسی کمتر دارند. بنابراین دوام تویوتا در کشورهای عربی و البته ایران نیز بیشتر به چشم می آید. البته تویوتا ویژگی های برجسته دیگری از جمله سیستم تعلیق فوق العاده نرم، صدای کم، تهویه مطبوع منحصر به فرد و خدمات پس از فروش گسترده را هم دارد که همگی باعث محبوبیت این برند به نسبت اقتصادی در دنیا و به ویژه منطقه خاورمیانه، شده است.

 

قیمت تویوتای کارکرده در گرجستان و دبی و...

به گزارش جماران با جستجو در بازار خودرو کشورهای اطراف ایران از جمله امارات ، قطر ، عمان ، عراق ، ارمنستان و نیز گرجستان که همگی بیشترین منشاء واردات خودروی صفر و کارکرده به ایران را تشکیل می دهند؛ از برند تویوتا بیشتر مدل های لندکروز ، راوفور ، هایلوکس ، کمری ، کرولا ، CHR و یاریس را می بینید که به دلیل وارد شدن بیشتر نسبت به سایر برندها، تعدادشان زیاد است و به ویژه کارکرده آنها قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

 

قیمت انواع تویوتا کار کرده لندکروز ، کمری ، کرولا در گرجستان، ارمنستان و امارات

 

در این گزارش قیمت انواع مدل های خودروی تویوتای کارکرده لندکروز ، کمری ، کرولا ، هایلوکس و... در امارات، عمان، قطر، گرجستان و ارمنستان در قالب و به تفکیک مدل ، سال ساخت ، میزان کارکرد و حجم موتور  آنها گردآوری شده است. اهمیت ارزیابی حجم موتور بخاطر بحث متفاوت بودن تعرفه جدید واردات خودروهای کارکرده به ایران است که مخاطبان بتوانند شناخت بیشتری داشته باشند.

 

قیمت پاجرو کاکرده و اوتلندر برای واردات + جدول

قیمت انواع میتسوبیشی کمتر از 5 سال کارکرد در گرجستان، ارمنستان و دبی

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی + جدول

بی ام و سری 3 مدل 2018 فقط 1.5 میلیارد!

قیمت انواع بی ام و سری 5، سری 7، سری X و Z در دبی، گرجستان و ارمنستان

قیمت انواع مزدا کارکرده برای واردات + جدول

مزدا 3، مزدا 6 ، مزدا GX3 و پیکاپ

 

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول / هیوندا ، ارزان ترین خودروی خارجی در امارات ، قطر، عمان، ارمنستان و...

 

مرسدس بنز کارکرده در ارمنستان و امارات چند است؟ + جدول

قیمت انواع بنز سری C ، سری E و سری S برای واردات

 

قیمت خودروهای کیا در امارات ، گرجستان و ارمنستان

جدول قیمت انواع خودروی کارکرده اپتیما ، اسپورتیج و...

 

در این گزارش از اصطلاحاتى مانند لیتر و مایل استفاده شده که لازم به یادآوری است: هر 1 لیتر (liter) معادل 1000 سی سی (cc) است و هر مایل ۱/۶ کیلومتر است پس هر 100 مایل (Mile) معادل 160.93 کیلومتر (Kilometer) است.

 

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و امارات و...

 

تویوتا

 

 

به گزارش جماران ، در گزارش های بعدی از قیمت خودروهای کارکرده در کشورهای اطراف ایران، به بررسی قیمت انواع خودروهای کارکرده بنز ؛ بی ام دبلیو ؛ میتسوبیشی ؛ پژو سیتروئن ؛ هیوندا ؛ آئودی ؛ فولکس واگن و همچنین خودروهای کارکرده چینی که ممکن است در سبد واردکنندگان شخصی و حقیقی خودرو نباشد نیز منتشر خواهد شد.

 

 

شرایط واردات خودرو کارکرده به کشور

- واردات خودروهای زیر ۲۵۰۰ سی سی مجاز است.

- در صورت فروش خودرو وارداتی قبل از ۵ سال سازمان امور مالیاتی مجاز است نسبت به دریافت مالیات غیر متعارف اقدام کند.

- ورود خودرو به کشور به صورت ثبت سفارش با رعایت ضوابط بانک مرکزی بوده و ثبت سفارش تنها پیش از ورود خودرو به کشور اعتبار دارد یعنی امکان ترخیص خودرو با ثبت سفارشی که پس از ورود آن صادر شده باشد وجود ندارد.

- خودروی وارداتی باید منطبق با استانداردهای سازمان ملی استاندارد باشد و عمر آن کمتر از ۵ سال و کارکرد آن بیش ۱۰۰ کیلیومتر باشد .

- صدور ثبت سفارش منوط به ارایه گواهی اسقاط موضوع ماده ۱۰ قانون ساماندهیصنعت خودرو است.

- شرکت های واردکننده به شرط ارائه ضمانت خدمات پس از فروش می توانندنسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

 

خرید فیات 500 کارکرده چقدر تمام می شود؟ + جدول

قیمت انواع فیات کارکرده وارداتی در ارمنستان و کشورهای عربی

 

قیمت نیسان کاکرده وارداتی در دبی و... +جدول / انواع ماکسیما ، آلتیما ، مورانو ، ایکس تریل ، جوک و مدل های دیگر

 

قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در اطراف ایران +جدول

 

دیدگاه تان را بنویسید