گزارش جی پلاس

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول / هیوندا ، ارزان ترین خودروی خارجی در امارات ، قطر، عمان، ارمنستان و...

هیوندای کارکرده یکی از ارزان ترین خودروهای خارجی در بازار خودروی امارات ، قطر ، عمان ، ارمنستان و گرجستان است که می تواند گزینه مناسبی برای واردات خودروی کارکرده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد؛ در بررسی و انتشار قیمت خودروهای کارکرده خارجی در کشورهای همسایه و مناطق اطراف ایران، در این گزارش جدول قیمت خودروهای کارکرده هیوندای منتشر می شود.

 

هیوندای با مونتاژ در ایران هم ارزان نشد!

 

شرکت هیوندای از جمله خودروسازانی بود که علاوه بر صادرات گسترده خودروهایش طی دو دهه اخیر به کشورمان، در پروژه مونتاژ خودرو در ایران هم مشارکت کرد و برخی از مدل های هیوندا در شرکت خصوصی کرمان موتور مونتاژ شد.

شاید بعد از آن توافق همه منتظر کاهش قیمت خودروهای این شرکت کره ای بودند اما متاسفانه چنین نشد و  این سود به جیب مردم نرفت.

در آگهی های فروش کرمان موتور هیچ گاه هیونداهای مونتاژی با قیمت های کمتر از برندهای هم رده ای چون کیاموتورز، میتسوبیشی و... نفروخت و بعضا حتی خودروهای وارداتی اورجینال نیز قیمت چندان بیشتری نداشتند!

 

محبوب ترین مدل های هیوندا در ایران

 

شرکت هیوندایی محصولات متنوعی را در بازار ایران دارد که محبوب ترین آنها سانتافه، آزرا و سونوتا هستند که مقداری بالاتر از  IX35 ، جنسیس، وراکروز (IX55) ولستر و النترا قرار می گیرند. مدل های اقتصادی دیگری چون آوانته ، ورنا ، I20 ، I30 هم در اولین مقطع صادرات به ایران جزو محصولات بودند که بعدها I20 جدید به همراه اکسنت در ایران مونتاژ شدند. اما مدل هایی مثل هیوندای کونا، ونیو و... هیچ گاه وارد ایران نشدند.

اما با آزادسازی واردات خودروهای کارکرده برای عموم مردم که بتوانند به صورت مستقل ثبت سفارش داشته باشند؛ امکان کاهش قیمت شدید انواع هیوندا کار کرده در ایران وجود دارد چرا که اکثر مدل های فوق متعلق عمدتا به بیش از 10 سال پیش تعلق دارند که ضمن کارکرد بالا و به خرج افتادن آنها، دیگر قدیمی شده اند.

 

هیوندا ، ارزان ترین خودروی خارجی در امارات و...

 

جالب است بدانید هیوندای در کشورهای منطقه از جمله امارات، ارمنستان و گرجستان یکی از ارزان ترین خودروهای خارجی است. شاید به عنوان مثال هزینه خرید یک دستگاه هیوندای سونتا یا سانتافه با عمر 5 سال کارکرد که نصف عمر مدل های مشابه ایرانی را هم دارد به اضافه کلیه هزینه های واردات؛ نهایتا حدود نصف قیمت هیونداهای پیر و فرسوده در ایران تمام شود! متاسفانه با وجود افزایش شدید قیمت دلار طی چند سال گذشته باز هم چنین مزیتی برای مردم شایسته اما رنج کشیده ایران، هنوز وجود دارد!

 

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات

 

در این گزارش بیشترین جستجو ها در بازار خودروهای کار کرده امارات ؛ بازار خودروهای کار کرده ارمنستان ؛ بازار خودروهای کار کرده گرجستان بازار عمان و بازار قطر صورت گرفته و به تفکیک مدل خودروها ، حجم موتور ؛ میزان کارکرد ؛ سال ساخت و تصاویر واقعی آنها در جدول تنظیم شده است.

 

قیمت پاجرو کاکرده و اوتلندر برای واردات + جدول

قیمت انواع میتسوبیشی کمتر از 5 سال کارکرد در گرجستان، ارمنستان و دبی

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی + جدول

بی ام و سری 3 مدل 2018 فقط 1.5 میلیارد!

قیمت انواع بی ام و سری 5، سری 7، سری X و Z در دبی، گرجستان و ارمنستان

 

 

قیمت-خودروهای (3)

 

لازم به یادآوری است که در این گزارش از اصطلاحاتى مانند لیتر ومایل استفاده شده است که  هر 1 لیتر (liter) معادل 1000 سی سی (cc) و هر مایل ۱/۶ کیلومتر است؛ پس هر 100 مایل (Mile) معادل 160.93 کیلومتر (Kilometer) تعیین می شود.

به گزارش جی پلاس؛ در ادامه این گزارش ها، جدول قیمت خودروهای کارکرده خارجی از برندهای بی ام دبلیو ؛ میتسوبیشی ؛ پژو سیتروئن ؛ لکسوس ؛ آئودی ؛ فولکس واگن و خودروهای کارکرده چینی ... برای افزایش آگهی متقاضیان واردات خودروهای خارجی کارکرده منتشر خواهد شد.

 

قیمت انواع مزدا کارکرده برای واردات + جدول

مزدا 3، مزدا 6 ، مزدا GX3 و پیکاپ

 

خرید فیات 500 کارکرده چقدر تمام می شود؟ + جدول

قیمت انواع فیات کارکرده وارداتی در ارمنستان و کشورهای عربی

 

قیمت نیسان کاکرده وارداتی در دبی و... +جدول / انواع ماکسیما ، آلتیما ، مورانو ، ایکس تریل ، جوک و مدل های دیگر

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و دبی و... + جدول

انواع لندکروز ، کمری ، کرولا ، هایلوکس و یاریس

چرا تویوتا در کشورهای عربی بیشتر محبوب است؟!                     

 

قیمت خودروهای کیا در امارات ، گرجستان و ارمنستان

جدول قیمت انواع خودروی کارکرده اپتیما ، اسپورتیج و...

 

مرسدس بنز کارکرده در ارمنستان و امارات چند است؟ + جدول

قیمت انواع بنز سری C ، سری E و سری S برای واردات

 

قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در اطراف ایران +جدول

 

دیدگاه تان را بنویسید