تغییر چشمگیر مدل ۲۰۲۳ هیوندای «ورنا»+ تصاویر

هیوندای ورنا از آن دسته خودروهایی است که با ورود خود به بازار خودرو ایران، توانست فروش خوبی داشته باشد و حتی برخی از مدل‌های آن که تا امروز بیش از ۱۰ سال از تولید آن‌ها می‌گذرد، کماکان خواهان دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کابین هیوندای ورنا ۲۰۲۳ باعث سورپرایز ما می‌شود زیرا در یک خودروی اقتصادی و ارزان‌قیمت شاهد دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و سردکن دار، پوشش چرم، نورپردازی داخلی و طرح دو رنگ هستیم.

تغییر چشمگیر مدل ۲۰۲۳ هیوندای «ورنا» محبوب ایرانیان!/ عکس

خبرانلاین نوشت؛ از دیگر تجهیزات سدان جدید هیوندای می‌توان به سانروف برقی، صندلی راننده برقی، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و حتی پدال شیفترها اشاره کرد. هیوندای قول داده است از کنترل‌های سنتی برای عملکردهای اصلی خودرو استفاده کند بنابراین ورنا ۲۰۲۳ از دکمه‌های فیزیکی زیادی در کنسول مرکزی استفاده می‌کند.

تغییر چشمگیر مدل ۲۰۲۳ هیوندای «ورنا» محبوب ایرانیان!/ عکس

نیروبخش ورنا جدید پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و آن را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا گیربکس متغیر هوشمند IVT به چرخ های جلو می‌فرستد.

تغییر چشمگیر مدل ۲۰۲۳ هیوندای «ورنا» محبوب ایرانیان!/ عکس

البته پیشرانه قوی‌تر ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتون متر نیز در دسترس خواهد بود. این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه همراه می‌شود. هیوندای ورنا جدید در کشور هند با چهار تریم عرضه و قیمت آن از حدود ۱۳۲۰۰ دلار شروع می‌شود.

گران‌ترین نسخه ورنا ۲۰۲۳ قیمت ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن های آن می‌توان سقف مشکی، پدال‌های فلزی اسپرت و… را نام برد. تمامی مدل‌ها از شش کیسه هوا، ترمزهای دیسکی عقب، پایش فشار باد لاستیک‌ها، دستیار حرکت در سربالایی و ترمز پارک برقی برخوردار هستند. انتظار می‌رود نسخه اکسنت از این خودرو نیز در آینده نزدیک برای سایر بازارها معرفی شود اما خبری از عرضه آن در آمریکا نخواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید